"Это дом."

Çeviri:Bu bir ev.

May 20, 2018

15 Yorum
Tartışma kilitli.


Erdalbro

Sıfırdan başlıyoruz bu şu o nedir söylemesi gerekmezmı


Fidan423822

Bencede gerekir hem keşke alfabeyide oyretseydi


ZeynepSarya

Doğru sonuçta sıfırdan başlıyoruz


Esmira956846

Bence gerekmiyor çünki bu uygulama tam sıfırdan başlamıyor orta seviyeden başlıyor bu uygulamanın sizin için yararlı olması için alfabeyi ve bir kaç esas kelimeyi bilmek gerek Duolingo sizin öğrenmek istediğin dili mükemmelleştiriyor, geliştiriyor


Esmira956846

Bir dili sadece uygulamayla öğrenmek olmaz araştırmak kursa gitmek(o da olmazsa rusca videolar izle) gerek.


AytenKlged

Kelimelerin üzerine basınca okunuşu ve anlamı çıkıyo tabi her etkinlikte değil ama dediğiniz doğru


OUZ7PRO

Altina basinca cikiyor anlami begenin de gorsun uygulama cok guzel


Lovearmy12345

Çılgın bölümü seçtiysen karışık gider


Nujen13

Alfabe yok nasil ogrenelim harfleei


sena653413

Mecbur ilk alfabeyi öğreniceksin internette var öğrenebilirsin ben hem kağıda bakıyorum hem telafuza bu şekilde ezberlersin git gide


FeroAirlines

Internete kiril alfabesi yaz cikiyor


Esmira956846

Kiril alfabesi ve rus alfabesi aynı değildir. Kiril harflerinin sıralaması rus harflerinin sıralaması ile aynı değil. Rus alfabesi: А Б В Г Д Е Ё Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я.


Domates_92

Birşey dicem sıfırdan başlıyoruz harfleri falan öğretse daha iyi olmaz mı


84am6

Rusça klavye değil yazamıyorum yanlış cvp diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.