1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Это дом."

"Это дом."

Çeviri:Bu bir ev.

May 20, 2018

21 Yorum


Erdalbro

Sıfırdan başlıyoruz bu şu o nedir söylemesi gerekmezmı


Fidan423822

Bencede gerekir hem keşke alfabeyide oyretseydi


ZeynepSarya

Doğru sonuçta sıfırdan başlıyoruz


Esmira956846

Bence gerekmiyor çünki bu uygulama tam sıfırdan başlamıyor orta seviyeden başlıyor bu uygulamanın sizin için yararlı olması için alfabeyi ve bir kaç esas kelimeyi bilmek gerek Duolingo sizin öğrenmek istediğin dili mükemmelleştiriyor, geliştiriyor


Esmira956846

Bir dili sadece uygulamayla öğrenmek olmaz araştırmak kursa gitmek(o da olmazsa rusca videolar izle) gerek.


AytenKlged

Kelimelerin üzerine basınca okunuşu ve anlamı çıkıyo tabi her etkinlikte değil ama dediğiniz doğru


OUZ7PRO

Altina basinca cikiyor anlami begenin de gorsun uygulama cok guzel


Esmira956846

Kiril alfabesi ve rus alfabesi aynı değildir. Kiril harflerinin sıralaması rus harflerinin sıralaması ile aynı değil. Rus alfabesi: А Б В Г Д Е Ё Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я.


Nujen13

Alfabe yok nasil ogrenelim harfleei


sena653413

Mecbur ilk alfabeyi öğreniceksin internette var öğrenebilirsin ben hem kağıda bakıyorum hem telafuza bu şekilde ezberlersin git gide


Feridun939264

Internete kiril alfabesi yaz cikiyor


AirTurkey69

Çivi yazısı Ya bu ne


SHARKYUSUF

Lan eve dokuncam tövbe


mmertcelen

"İşte ev" Dedim ama yanlış çıktı. Benim söylediğim şekilde de yazılamaz mı?


Baku353615

Hayır "İşte ev " "Вот дом" yazılır


Kaijiiyu

Hayır ben %23 bildigim için şuana kadar hiç bir yanlısım yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.