Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"See you again!"

Μετάφραση:Τα λέμε!

1
πριν από 2 μήνες

11 σχόλια


spdl79
spdl79
Mod

Could "θα σε δω ξανά" also work, or is that a bit too literal?

0
Απάντησηπριν από 2 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

"θα σε δω ξανά" sounds fine. I'd be likely to use it as the "Τα λέμε" is more suited to youngsters.

0
Απάντησηπριν από 2 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

Thanks Jaye, thought so but just wanted to make sure before adding it.

0
Απάντησηπριν από 2 μήνες

Michael409270

Τα λέμε πάλι ;;;

0
Απάντησηπριν από 2 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Βεβαίος, και είναι μια από τις σωστές μεταφράσεις.

0
Απάντησηπριν από 2 εβδομάδες

konkanta

Αφού υπάρχει το again γιατί είναι λάθος να μεταφραστεί?

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα

MARYDEMENA

θα σε ξαναδω - θα σε δω ξανα, ειναι ακριβως το ιδιο

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Yes, thank you that's a good addition to the alternatives.

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Βεβαίος, είναι από τις σωστές μεταφράσεις.

0
Απάντησηπριν από 2 εβδομάδες

giota796123

Γιατί το again δεν μεταφράζεται;

0
Απάντησηπριν από 2 εβδομάδες

jaye16
jaye16
Mod

Υπάρχουν και εναλλακτικές απαντήσει με again. Τα λέμε πάλι! θα σε δω [πάλι/ξανά]! θα σε ξαναδώ! Αλλά η πιο συνηθισμένη αγγλική έκφραση είναι όπως την δείχνουμε και είναι πάντα καλύτερο να να μάθετε τα κανονικά αγγλικά.

0
Απάντησηπριν από 2 εβδομάδες