Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Geschwister sehen keine Tiere."

Çeviri:Kardeşler hiç hayvan görmüyorlar.

2 ay önce

6 Yorum


humetin

Kardeşler hiçbir hayvan görmüyorlar (Kabul edilmiyor !) ...das Tier - die Tiere

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"hiçbir" wird jetzt akzeptiert :)

2 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

neden hiç

3 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Belki bana yardım edebilirsin. Türkçe'de çift olumsuzlama kullanıldığını düşündüm. Ama Almancada kullanılmaz. Almanca'da çift taraflı bir cümle garip ve yanlış gibi görünebilir. Dahası, birkaç örnekte ikinci negatif, ilkini iptal eder, bu yüzden pozitif bir anlam ifade eder.
Bir örnek:
Keine Tiere sahen sie nicht - Anlam: Sie sahen Tiere!

3 hafta önce

humetin

(Onlar) Hiçbir hayvan görmüyorlar = (Onlar) Herhangi bir hayvan görüyor değiller .

3 hafta önce

humetin

„kein“: Pronomen = hiçbir, hiç kimse...onun hiçbir arabası yok, o artık çocuk değil, hiçbir şey... ikisinden hiçbiri...

3 hafta önce