1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Geschwister sehen keine …

"Die Geschwister sehen keine Tiere."

Çeviri:Kardeşler hiç hayvan görmüyorlar.

May 21, 2018

7 Yorum


humetin

Kardeşler hiçbir hayvan görmüyorlar (Kabul edilmiyor !) ...das Tier - die Tiere


SteffiBookworm

"hiçbir" wird jetzt akzeptiert :)


SteffiBookworm

Belki bana yardım edebilirsin. Türkçe'de çift olumsuzlama kullanıldığını düşündüm. Ama Almancada kullanılmaz. Almanca'da çift taraflı bir cümle garip ve yanlış gibi görünebilir. Dahası, birkaç örnekte ikinci negatif, ilkini iptal eder, bu yüzden pozitif bir anlam ifade eder.
Bir örnek:
Keine Tiere sahen sie nicht - Anlam: Sie sahen Tiere!


humetin

(Onlar) Hiçbir hayvan görmüyorlar = (Onlar) Herhangi bir hayvan görüyor değiller .


humetin

„kein“: Pronomen = hiçbir, hiç kimse...onun hiçbir arabası yok, o artık çocuk değil, hiçbir şey... ikisinden hiçbiri...


MustafaOuz835032

Biraz cümle yapısından da çıkarmak lazım sanırım kelimeyi. :|

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.