"Die Geschwister sehen keine Tiere."

Çeviri:Kardeşler hiç hayvan görmüyorlar.

May 21, 2018

7 Yorum


humetin

Kardeşler hiçbir hayvan görmüyorlar (Kabul edilmiyor !) ...das Tier - die Tiere

May 21, 2018

SteffiBookworm

"hiçbir" wird jetzt akzeptiert :)

May 21, 2018

MuslumEsma

neden hiç

July 26, 2018

SteffiBookworm

Belki bana yardım edebilirsin. Türkçe'de çift olumsuzlama kullanıldığını düşündüm. Ama Almancada kullanılmaz. Almanca'da çift taraflı bir cümle garip ve yanlış gibi görünebilir. Dahası, birkaç örnekte ikinci negatif, ilkini iptal eder, bu yüzden pozitif bir anlam ifade eder.
Bir örnek:
Keine Tiere sahen sie nicht - Anlam: Sie sahen Tiere!

July 26, 2018

humetin

(Onlar) Hiçbir hayvan görmüyorlar = (Onlar) Herhangi bir hayvan görüyor değiller .

July 27, 2018

humetin

„kein“: Pronomen = hiçbir, hiç kimse...onun hiçbir arabası yok, o artık çocuk değil, hiçbir şey... ikisinden hiçbiri...

July 27, 2018

MustafaOuz835032

Biraz cümle yapısından da çıkarmak lazım sanırım kelimeyi. :|

December 30, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.