"Tavuk yiyorsun."

Çeviri:Du isst Hähnchen.

6 ay önce

5 Yorum


MuslumEsma
MuslumEsma

neden ein yok

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"Du isst ein Hähnchen."
Şimdi de kabul edilen, teşekkürler.

6 ay önce

SabaBenzer
SabaBenzer

' Ich esse eine Erdbeere' cümlesinde eine kullanılırken Neden burada eine gelmiyor?

3 ay önce

SabaBenzer
SabaBenzer

Neden eine kullanılmadı?Bir önceki soruda vardı.I"ch esse eine erdbeere" Mantığını anlamadım bu dilin

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

ein Hähnchen, ein Hühnchen - piliç, tavuk
Bunlar nötr kelimeler, bu nedenle "ein" kullanılır.
Çilek - eine Erdbeere = dişil bir kelime

https://forum.duolingo.com/comment/27917142
http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=134

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.