"Tavuk yiyorsun."

Çeviri:Du isst Hähnchen.

May 22, 2018

11 Yorum


HalBenHB

Dört farklı tavuk kelimesi ve anlamları:

Das Huhn tür olarak tavuk. (Erkek ya da dişi olabilir).

Die Henne dişi olan tavuktur (Das Huhn'dur). Yumurta yapabilen Henne'dir.

Der Hahn horoz ya da erkek tavuk.

Das Hähnchen ise yemek olan tavuk.

July 10, 2019

MuslumEsma

neden ein yok

May 22, 2018

SteffiBookworm

"Du isst ein Hähnchen."
Şimdi de kabul edilen, teşekkürler.

May 27, 2018

SabaBenzer

' Ich esse eine Erdbeere' cümlesinde eine kullanılırken Neden burada eine gelmiyor?

August 22, 2018

SabaBenzer

Neden eine kullanılmadı?Bir önceki soruda vardı.I"ch esse eine erdbeere" Mantığını anlamadım bu dilin

August 22, 2018

SteffiBookworm

ein Hähnchen, ein Hühnchen - piliç, tavuk
Bunlar nötr kelimeler, bu nedenle "ein" kullanılır.
Çilek - eine Erdbeere = dişil bir kelime

https://forum.duolingo.com/comment/27917142
http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=134

August 22, 2018

ErhanGkmen

Burada Hähnchen pnune neden artikel yok?

December 19, 2018

SteffiBookworm

Hähnchem hem hayvan hem de et anlamına gelebilir.

Hayvan sayılabilir. Hayvanı kastediyorsanız, ein / das kullanmak zorundasınız.

Et sayılamaz. Eğer et demek istiyorsan, ein / das kullanamazsın.

January 4, 2019

ahmet60465

Tavuk almancada hähnchen olabilir fakat avusturyada hendl olarak geciyor. Lütfen düzeltilsin

January 3, 2019

silviya545851

Du ısst hahnchen

June 13, 2019

wembmew

Du isst Huhn

August 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.