A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez a medve színe."

Fordítás:It is the color of the bear.

4 éve

6 hozzászólás


szilard73

Így is elfogadja: "It is the bear's color."

4 éve

bence86

This color is of the bear , nagyon gagyin hangzik? :D

4 éve

1Charli_XCX

:D dettó

4 éve

BenedekBog1

Bammeg nekem azert von le mert nem tettem aposztrofot

1 éve

nloci
nloci

De hát az a birtoklás jele! Anélkül többesszám :)

4 hónapja

nagyaeva
nagyaeva

Mobilon úgy ejti az "it" szót, hogy "ájti".

11 hónapja