"Это радио, а не мотор."

Çeviri:Bu bir radyo, motor değil.

May 23, 2018

9 Yorum


Fatma390218

Bu bir radyo, motor değil

April 1, 2019

gamzeuak1

"a" kullanılmamış ama "ama, ve, ya" yok tercümede neden yok ve "bir" anlamı nereden çıktı? ?

July 29, 2018

MetinAydinn

a : "ve, ama, ancak" anlamlarını taşıyor.

Rusçada nesne olsun, meslek olsun bunlar tek başına çevrildiği gibi önüne "bir" koyularakta çevrilebilir. Anlam değişikliğine uğramıyor Rusçada. Yani doktor kelimesi hem "bir doktor" hemde "doktor" anlamına gelmektedir. Radyo hem "bir radyo" hemde "radyo" anlamındadır.

August 29, 2018

sofiya11085

"A" burda "bir" anlamında kullanılmıyor "a "orada zaten "ama , ve ya" anlamında kullanılmış

August 13, 2018

Bugaltir

Bu nasıl bir sorunun cevabı olabilir ki?

September 19, 2018

sscam

Ancak motor değil neden yanlış?

October 22, 2018

irmak41701

Beni takip edin lütfen

May 23, 2018

federalhac

Tamam

June 27, 2018

Fatma390218

No

April 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.