1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Это радио, а не мотор."

"Это радио, а не мотор."

Çeviri:Bu bir radyo, motor değil.

May 23, 2018

22 Yorum


gamzeuak1

"a" kullanılmamış ama "ama, ve, ya" yok tercümede neden yok ve "bir" anlamı nereden çıktı? ?


MetinAydinn

a : "ve, ama, ancak" anlamlarını taşıyor.

Rusçada nesne olsun, meslek olsun bunlar tek başına çevrildiği gibi önüne "bir" koyularakta çevrilebilir. Anlam değişikliğine uğramıyor Rusçada. Yani doktor kelimesi hem "bir doktor" hemde "doktor" anlamına gelmektedir. Radyo hem "bir radyo" hemde "radyo" anlamındadır.


sofiya11085

"A" burda "bir" anlamında kullanılmıyor "a "orada zaten "ama , ve ya" anlamında kullanılmış


Gokhan645510

Evet benim de kafam karıştı


Bugaltir

Bu nasıl bir sorunun cevabı olabilir ki?


ponikkedil

İlk defa öğrenmiyorum ama çok zor.Ayrıca evet kafam karıştı


bedisp_77

Ben bu kadar saçma cümle görmedim. Neyse daha ileride göreceklerimiz var...


Zehraammdv

BU BİR NÜMUNE SADECE ÇEVİRİN GELİŞSİN DİYE YOKSA TABİKİ RADYOYU MOTOR SANANLAR YOK ?!


Ghostink

Сож дань, а в чем проблема с установкой, что я не могу. Я думаю что это такое и с обычным способом можно будет увидеть его не будет опубликован на сайте и в розницу по поводу этого года в Москве и по сей день


g.devoro

попробуй написать это на родном языке... по-русски твое сообщение не имеет смысла, это просто набор несвязанных слов. try writing this in your language.


Hacer254960

Я расстроена.


bedisp_77

Karışık cümlelerde tek yapabildiğim soru bu! Evet, kutluyoruz..


Ceylin41638

Kafam çok karıştı


g.devoro

Так, женский голос вполне похож на реальный.


Hacer254960

Bu çok saçmaydı


tuba20543

Arkadaşlar once youtubedan bi yerden rus alfabesini öğrenin. Her sey kolaylasiyor


Mertzl3

Bence aksanlara dıkkat yerıne yanlıs yazım demelı cunku benım klavvye bazı barcalar bozuk

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.