"Это радио, а не мотор."

Çeviri:Bu bir radyo, motor değil.

May 23, 2018

46 Yorum
Tartışma kilitli.


gamzeuak1

"a" kullanılmamış ama "ama, ve, ya" yok tercümede neden yok ve "bir" anlamı nereden çıktı? ?


MetinAydinn

a : "ve, ama, ancak" anlamlarını taşıyor.

Rusçada nesne olsun, meslek olsun bunlar tek başına çevrildiği gibi önüne "bir" koyularakta çevrilebilir. Anlam değişikliğine uğramıyor Rusçada. Yani doktor kelimesi hem "bir doktor" hemde "doktor" anlamına gelmektedir. Radyo hem "bir radyo" hemde "radyo" anlamındadır.


sofiya11085

"A" burda "bir" anlamında kullanılmıyor "a "orada zaten "ama , ve ya" anlamında kullanılmış


Gokhan645510

Evet benim de kafam karıştı


Blacksper

Eze caa tenyo ka kurdi


Bugaltir

Bu nasıl bir sorunun cevabı olabilir ki?


tuba20543

Arkadaşlar once youtubedan bi yerden rus alfabesini öğrenin. Her sey kolaylasiyor


Gravity_g

Ben bu kadar saçma cümle görmedim. Neyse daha ileride göreceklerimiz var...


dekuswifezehra

BU BİR NÜMUNE SADECE ÇEVİRİN GELİŞSİN DİYE YOKSA TABİKİ RADYOYU MOTOR SANANLAR YOK ?!


ponikkedil

İlk defa öğrenmiyorum ama çok zor.Ayrıca evet kafam karıştı


g.devoro

Так, женский голос вполне похож на реальный.


SelimEllia

Вы предпочитаете говорить здесь, потому что не можете говорить в реальной жизни?


Hacer254960

Я расстроена.


Prvan104103

Bunun doru yazılışı nasıl


Mertniss

Bi anlık kafa karışıklığına geldim


imaginedragons.q

bu tür cevaplarda kafam çok karışıyor


vista1517

motor это что? мотоцикл?


SelimEllia

bu bir motor değil bu bir radyo ile ne farkı var


ardah701

Sikerim bununsoyunu sopunu kaçgün dür eksik cümle veriyorlar sinir oldum


ayse26876

Ya anlamadım a yı


dursun730397

Robotun söylediği gibi söylüyorum, ama bir aksaklık yüzünden sesim ulaşmıyor sanırım.Belkide konuştuğum halde karşı taraf sessizlik içinde kaldığımı ve bir türlü konuşamadığımı algılıyor olabilir.Dikkatlerinize iletiyorum.Saygılar.


halil502508

Bu nasıl soru aynısını olmuyor cok sacma


ilham768341

Bir kelimesini yazmadığım üçün yanlış çıktı


FatihBerke4

Bir radyo değil ve radyo değil arasında ne fark var


EcrinBerra21

Ben ilk kez Rusça öğrenmek istedim ve bugün kullanmaya başladım.Sıfırdan başlayı seçtiğim halde beni kelimelerden başlattı.Okumayı bilmeden nasıl kelime öğreneyim ki?Siz nasıl başlamıştınız ya çok karmasık bir dil..


EcrinBerra21

Rusça zor yaa .dd insan bi alfabeden falan başlatır kacam allak bullak ilk alıştırmadan bunu verdi..Youtubeya gidip video izleyim bari..Bide bizim için sadece 3 dil olması .d


EcrinBerra21

Ay sinirlerim bozuldu ben gidip almanca çalışayım bari :/


chiken_mccloud

Why is wrong: "Bu radyo, bir motor değil"


Makoto_torin

Şunu fark ettim herkes nerdese He yani hayır cumlasini atlıyo


Asen623190

Nası abi yaaaaaa aaaa bro boylede


Electrophobia

I am reading exactly the voice reads but it still continues to eat my hearts! This is rediculus!!!


Junkook-YouTube

Çıldırıcam! Doğru söyleme ramen yanlış sayıyor.


Mekan854400

Niye sesimi dinlemiyor


Elif932095

Ya soyluom olmuyi valla cok gicik


sena_ll.xa

Это ради а не мотор


sena_ll.xa

Это радио а не мотор

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.