1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şehir fakirleşti."

"Şehir fakirleşti."

Çeviri:The town has become poor.

April 25, 2014

17 Yorum


filizuckun

"town" şehir mi? kasaba mı?


SafakYuce

Genel olarak yerleşim birimi diyebilirsin. Genelde sözlüklerde kasaba olarak geçer ama pratikte şehir, ilçe, kasaba gibi merkezi olan yerler için kullanabilirsin. örn: downtown = city center = şehir merkezi


VestelKatk

Down town i bende şehir merkezi olarak biliyordum ancak duruma göre kullanılıyormuş aslında down town şehrin güneyi uptown şehrin kuzeyi sanırsam sonuçta şehir merkezi kuzeyde ise uptown a da şehir merkezi diyebiliriz başta söylediğim üzere duruma göre..


IMAGIN_1

Öyle zaten "Şehir Merkezi" demek 6.sınıf meb'de de geçiyor hatta


hira148123

town kasaba ve köy şeklinde geçiyor şehir ise city :)


gulserenanne

town got poor neden olmuo


trda

the city became poor neden olmuyor. v2 şeklinde geçmiş zaman


Mehmet127067

Fakirlesme yeni olan bisey etkileri daha devam ediyor


Arzu405060

impoverished fakirleşdi anlamına gelmiyormu


oturkan

The city has got poor???


elif587312

Become nin anlami nedir tam olarak?


Tark143796

City become poor neden olmaz?


hira148123

Doğrusu The city has become poor.Has ekinin yeri burda çok önemli


Lale188

sözlükte get poor,become poor:fakirleşmek


IMAGIN_1

"The town" bizim bildiğimiz hatta ondan bahsettiğimiz bir şey olduğu için başına "THE" gelmiştir


4rtgrl

"The city has been poor." neden olmaz?


ArdaMertOz

Neden the yı kullaniyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.