"They had tried to eat."

Fordítás:Próbáltak enni előtte.

4 éve

17 hozzászólás


Teeborg

Nekem valaki azt mondja el, hogy miért "előtte" és miért nem "addigra" mint minden másik mondatban ahol had volt. :) Ha jól gondolkozom akkor a "Próbáltak enni előtte." akkor lenne igaz ha azt mondanánk "They had tried to eat before it." Míg mivel nincs meghatározva a mondatban hogy pontosan mi előtt, vagy után próbáltak meg enni így szerintem a magyar jelző, hogy "addigra" lenne a helyes nem pedig, hogy "előtte". Valaki? :)

2 éve

Gizus123

Meg tudja valaki magyarázni, hogy ebben az igeidőben miért nem helyes forditás az, hogy megpróbáltak előtte enni?

3 éve

MezeiAnna

Előtte megpróbált enni!! és nem elptte megpróbált enni. Jó lenne az elírásokat és a magyar helyesírást is betartani:

4 éve

DrBuboBubo

Ha biztos vagy, hogy valami nem stimmel, akkor elsősorban a "Hiba bejelentése" gombot érdemes használni a "Mondat megbeszélése" gomb helyett. Úgy jut el az információ azokhoz, akik a hibát orvosolni tudják.

4 éve

SzeAndr
SzeAndr

Igen, igazad van DrBuboBubo! Leggyorsabban úgy jut el hozzánk egy-egy mondattal kapcsolatos értékes észrevételetek!:) Köszönjük a segítségedet!

4 éve

Simon_Zoli

Csak sajnos nem javítjátok ki. Ez az igeidő gyakoroltatás így értelmetlen, de eddig az elmúlt egy évben semmit nem tettetek annak érdekében, hogy változzon valami. Még válaszra sem méltatjátok a bejelentőket, pedig nem kevés van belőlük. Először még várakozássál tele ír az ember, de egy idő után már ez a hozzáállás eléggé idegesítő. Ez akkor is gáz, ha ingyenes a program.

2 éve

SzeAndr
SzeAndr

Köszönjük a hibajelzéseiteket!:)

4 éve

Simon_Zoli

Mi pedig megköszönnénk, ha kijavítanátok vagy legalább visszajeleznétek.

2 éve

vasvariistvan

Mindannyiunknak sok türelmet és jó szándékot kívánok. Köszönöm a munkátokat SzeAndr.

2 napja

Mamika51

"Megpróbáltak előtte enni". Ez miért nem jó? Gondolom ez a rész nagyon el van nagyzolva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 éve

Mamika51

Megpróbáltak előtte enni. Ez miért is nem jó?

3 éve

Mamika51

Próbáltak előtte enni. Ez ugyanaz, mégsem fogadta el. Miért?

3 éve

calyst

Előtte ők megpróbáltak enni. Jó kéne hogy legyen!?

2 éve

Szanto1
Szanto1

Előtte enni próbáltak. -Nem fogadja el.

2 éve

GrdosMari

miért nem jó, hogy korábban,hasonló jelentésű szó

1 éve

armiba

Szerintem az is jó, sőt: a magyar nyelvet igényesen használók szívesebben mondják a korábban-t. Kár, hogy a Duolingo szerkesztői nem tartoznak közéjük ...

1 éve

gabocamano

IGAZ!!!!!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.