1. Fórum
  2. >
  3. Tópico: Esperanto
  4. >
  5. "Li trinkas bieron, ĉar li es…

"Li trinkas bieron, ĉar li estas malfeliĉa."

Tradução:Ele bebe cerveja, porque ele está infeliz.

May 24, 2018

10 Comentários


Wet_land

A frase correta é: "Li drinkas bieron, ĉar li estas malfeliĉa" trinkas = suco, água etc... drinkas = cerveja,whiskey, vinho. Bebidas alcoólicas em esperanto é "drinkas" e não "trinkas"


andreceara

Também pode ser triste? Se sim o Duolingo não aceita.


Marcionilo.

Sim, também pode ser triste. Adicionada a sugestão.


Celioluzverde

Para ser mais preciso, digo o seguinte:

TRISTE é o contrário de ALEGRE.

ALEGRE = ĜOJA

TRISTE = MALĜOJA / TRISTA

GAJA = ANIMADO

MALGAJA = DESANIMADO

FELIĈA = FELIZ

MALFELIĈA = INFELIZ


ThiagoSilvaViana

Mi amikoj trinkas bieron, ĉar ili estas malfeliĉa. Mi amikoj trinkas bieron, ĉar ili estas feliĉa.


Celioluzverde

Ô Thiago123Potter:

É fundamental que haja concordância entre SUJEITO e PREDICATIVO (plural com plural, singular com singular). Idem com os pronomes pessoais e pronomes possessivos: MI é singular, pede singular. AMIKOJ é plural, pede plural. ILI é plural, pede FELIĈAJ.

Assim ficaria a frase com as devidas concordâncias:

MIA AMIKO trinkas bieron, ĉar LI estas MALFELIĈA. (ou)

MIAJ AMIKOJ trinkas bieron, ĉar ILI estas MALFELIĈAJ.


Weverton_Cruz

Tio estas granda problemo, cxar ekzistas tre personoj ke estas tio problemo kun alcoholo, biero ktp...


CelioFM

Gratulon, Weverton, pro tio ke vi skribas en E-o.

Ĉu vi permesas ke mi "korektu" vian tekston?

Tio estas granda problemo, ĉar ekzistas multaj personoj kun tiu problemo pri alkoholo, biero ktp...

TRE signifas intensecon:

Mi estas TRE FELIĈA signifas: Mi estas intense feliĉa.

MULTAJ signifas grandan nombron: Multaj homoj = granda nombro da homoj.

Daŭrigu!


Celioluzverde

Mi trinkas bieron, ĉar mi estas feliĉa, aŭ ĉar mi estas malfeliĉa, aŭ ĉar mi soifas, aŭ ĉar la tago estas tre varma (aŭ malvarma)...

Aprenda esperanto em apenas 5 minutos por dia. De graça.