"Wir bringen den Stuhl zur Schwester."

Çeviri:Biz sandalyeyi kız kardeşe getiriyoruz.

May 25, 2018

13 Yorum


Kazm785794

Sandalyeyi kız kardeşe götürüyoruz niye kabul edilmedi

October 7, 2018

Alisa2487

Bringen getirmek demektir

January 13, 2019

Esra987143

"Ablaya sandalyeyi getiriyoruz" neden yanlış acaba?

May 25, 2018

SteffiBookworm

Şimdi kabul ediliyor, teşekkürler!

May 27, 2018

meryem174530

Kızkardeşime sandalyeyi getiriyoruz cevabını niye kabul edilmiyor

July 1, 2018

SteffiBookworm

"Kız kardeşe sandalyeyi getiriyoruz."
kabul edilen.

July 1, 2018

Burcu990670

Çünkü "benim" ya da herhangi başka bir iyelik anlamı taşıyan bir ifade yok cümlede

January 4, 2019

BaybarsCan

Biz kız kardeşine sandalyeyi götürüyoruz.

November 17, 2018

Burcu990670

Cümlede herhangi bir iyelik kullanılmadığı için kardeş(in)e diyemezsin

January 4, 2019

Hseyin491097

bu dativ amma zormuş.

February 1, 2019

U.Akkaya

Zu der yazinca kabul etmiyor

February 4, 2019

Mebose

Sandalyeyi kız kardeşe götürüyoruz. Yanlis olan nedir?

March 24, 2019

wesnt

kim kuruyor bu cümleleri merak ediyorum

April 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.