"WirbringendenStuhlzurSchwester."

Çeviri:İskemleyi ablaya getiriyoruz.

6 ay önce

7 Yorum


Esra987143

"Ablaya sandalyeyi getiriyoruz" neden yanlış acaba?

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Şimdi kabul ediliyor, teşekkürler!

6 ay önce

meryem174530

Kızkardeşime sandalyeyi getiriyoruz cevabını niye kabul edilmiyor

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"Kız kardeşe sandalyeyi getiriyoruz."
kabul edilen.

5 ay önce

Kazm785794

Sandalyeyi kız kardeşe götürüyoruz niye kabul edilmedi

2 ay önce

sami143280

Bringen'in anlami götürmek değil çünkü

4 gün önce

BaybarsCan

Biz kız kardeşine sandalyeyi götürüyoruz.

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.