"Папа — это мужчина."

Çeviri:Baba bir erkek.

May 25, 2018

32 Yorum
Tartışma kilitli.


Naz1382

"папа" ve "это" arasinda kisa çizgi olursa, "baba bir erker(dir)" demeliyiz, kisa çizgi olmasa, "baba bu bir erkek" demeliyiz.


paa789816

çizgi derken neyi kast ediyorsun


OguzIris1

Папа - мужчина. Daha mantıklı değil mi?


Kaan-_-

Baba, bu bir erkek?


sadecetavsan

Yanlış kabul etti bende :"(


Bars3525

Cidden это Dediği için Babam bu adam olması gerekmiyor mu?


Baranrks

Biri aydınlatabilir mi? Жч harfleri yan yana gelince "ş" sesi mi veriyor?


bibaseiff

Normalde ж > j ч > ç diye biliyorum ama jç olunca j yumuşak ç sert olduğu için orta bi ses olarak ş çıkıyor olabilir oyle düşünüyorum


mehmet431274

Jş olarak çıkıyor ses yani ч ş oluyor ancak okurken jş tamamı ş gibi duyuluyor.


MerveKa97

Evet. "Сч", "жч", "зч" harfleri yan yana geldiğinde "щ" diye okunur.


mehmet431274

Ben buldum. Папа ето мужчина "baba bir adam." Anlamına geliyor ama Папа етот мужчина olursa "baba, bu(işaret sıfatı) adam. oluyor aradaki fark!!!! Biri Ето, öbürü Етот.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Hatalı soru ve cevap


meowbae

    Baba bu bir erkek kabul etmedi


sscam

    Baba bir adam?


Ferid039

    мужщчина yazıram doğru göstərir yalnısı göstərmirsiniz


KhuSin

    Мужчина --- yani "щ" fazla olmuş


diamond_darkk

    baba bir adam diyorum, kabul etmiyor.


dieprinzessin

    Baba- bu, erkek. ???


Kaner532387

    "Это" yerine "Этот" olması lazım değil mi ?


vildann_krtl

    Şu çizginin amacı ne? Açıklar mısınız?


REDHM8

    YA ERKEKLE ADAMIN NE FARKI VAR ❤❤


falseki

    Baba bir adam da olması lazım


Tbrizsmanl

    Babasini resimde gosterdigini ele alarak alqilamis soru


Zsu.balogh

    Baba bir adam. Почему не хороший?


VahdetBerb

    Baba bir erkek ne ya babam bir ekek olacak


ibrahim279724

    Bir sorun var galiba Baba bu bir erkek . olması gerekmiyor mu ?


E.mr6

    Burda neden этот olmadı


MerveKa97

    Bu cümlede father is a man deniliyor. "Это" sadece "is" için kullanılmış. "Этот мужчина" denilseydi "this man" olurdu. O zaman baba bir erkektir anlamını vermezdi.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.