1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "İşte Ukrayna, ve işte Rusya."

"İşte Ukrayna, ve işte Rusya."

Çeviri:Вот Украина, а вот Россия.

May 25, 2018

8 Yorum


dieprinzessin

'а' ile 'и' arasındaki fark tam olarak nedir ?


sqraw

Anladigim kadariyla а 'ifadeleri' birbirine baglarken kullaniliyor, orn это Россия, а это Америка, burasi rusya, ve burasi amerika. И ise 'kelimeleri' baglarken, elma ile armut gibi mesela мама и папа, anne ile baba


Zeynpyamann

'И' ve demek. Мама и папа (anne ve baba).'а' bizdeki bağlaç olan -de/da gibi "ise" anlamı katıyor. Çeviride 've' yazmışlar ama kattığı anlam " bu Ukrayna bu ise/bu da Rusya.


Grkan427503

Yanlış .и "ve" anlamı katar. а это "bu ise" amerika anlamı katar.soru yanlış


Gulcin77

Ben rusya yazarken bur c ni unutmusum bunun neresi yanlis kalan hepsi dogru amma


MustafaEfe566386

Ve diyor и gelmesi lazım ama doğru yanıt kısmına a demiş yanlış saydı.


Slim2020

Cumle kafami karisdirdi.Hic bir sey anlamadim.


Aytac758763

1 canım vardı tamda sonda çuvaladım

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.