1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Not all the reviews were pos…

"Not all the reviews were positive."

Çeviri:Bütün eleştiriler olumlu değildi.

April 25, 2014

22 Yorum


mgvn

bu olumsuzluk katan not u were sonrası da kullanabiliriz sanırım ???


terimjr

Orada "not"in kullanilma sebebi farkli. "Not all the reviews" (hepsi değil) ve "all the reviews" (hepsi) farkli anlamlara geliyor. Turkceye cevirirken ayni gibi gelebilir fakat hem vurgu hem anlam farklilasiyor. Orijinalinde "Bazi elestiriler pozitifti" anlami cikariliyorken sizinkinde "tum elestiriler negatifti" anlami cikiyor.


terimjr

Duzeltme: Orijinalinde "Bazi elestiriler negatifti" anlami cikariliyorken sizinkinde "tum elestriler negatifti" anlami cikiyor.


Woodeland

Neden all The'dan önce gelmiş?


Rdelx

Eleştiri critism değil miydi ? Review yerine değerlendirme kullandım kabul etmedi.


Yksel507514

"TENKİT" and "ELEŞTİRİ" are the same in turkish.


baki_karakus

hiç bir eleştiriniz olumlu değil nasıl çevrilir


SerdalSoydan

bence eleştirlerin hiçbiri şeklinde çevrilmeli


Orkunug

türkçe çeviride anlatım bozukluğu var. "hiçbir eleştiri olumlu değildi" olması gerekir.


yasarciv

"Eleştirilerin hepsi olumlu değil." dedim kabul etmedi. "değildi" oacakmış. burada değil-di anlamını katan kelime nedir?


sfros

"The all reviews were not positive" olarak neden kullanmıyoruz.


mehmet890188

Bu cümle beni altüst etti


Gneraygnne

Tenkitler=Eleştiriler ayni anlamda türkçe de kullanılan kelimelerdir.eleştiriler yerine tenkitler yazınca yanlış diyor. Bu düzeltmenin yapılması gerekir.


fatihatis89

The yı söylemiyor lütfen düzeltiniz


Sibelsibel18

Sayin duolingo yetkilileri pozitif ve olumlu ayni anlamı icermektedir. Tercumelere laf olsun diye yanlış demeyin lutfen


Efkan75295

Not niye enbaşta,adamı crazy moduna sokmayın lan:)


ironriver

were ü konuşurken bu şekilde söylenince anlamıyorum işim zor.


birol.k.as

Her eleştiri pozitif değildir dedim kabul etmedi


Ademgen

Eleştirilerin tamamı olumlu değildi yanlış mı oluyor bence bu da doğru olmalı başka bir yerde bu şekilde iddia edilmişti diye hatırlıyorum


TimBen4

Cümleler çok saçma


serhatbola1

Bu uygulama herhalde Yanlış yazıyor ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.