Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Not all the reviews were positive."

Çeviri:Bütün eleştiriler olumlu değildi.

4 yıl önce

12 Yorum


Can897587

Eleştiri critism değil miydi ? Review yerine değerlendirme kullandım kabul etmedi.

2 yıl önce

mgvn
mgvn

bu olumsuzluk katan not u were sonrası da kullanabiliriz sanırım ???

4 yıl önce

iamnotabot

Orada "not"in kullanilma sebebi farkli. "Not all the reviews" (hepsi değil) ve "all the reviews" (hepsi) farkli anlamlara geliyor. Turkceye cevirirken ayni gibi gelebilir fakat hem vurgu hem anlam farklilasiyor. Orijinalinde "Bazi elestiriler pozitifti" anlami cikariliyorken sizinkinde "tum elestiriler negatifti" anlami cikiyor.

4 yıl önce

iamnotabot

Duzeltme: Orijinalinde "Bazi elestiriler negatifti" anlami cikariliyorken sizinkinde "tum elestriler negatifti" anlami cikiyor.

4 yıl önce

baki_karakus

hiç bir eleştiriniz olumlu değil nasıl çevrilir

4 yıl önce

SerdalSoydan

bence eleştirlerin hiçbiri şeklinde çevrilmeli

4 yıl önce

Orkunug

türkçe çeviride anlatım bozukluğu var. "hiçbir eleştiri olumlu değildi" olması gerekir.

1 yıl önce

yasarciv67

"Eleştirilerin hepsi olumlu değil." dedim kabul etmedi. "değildi" oacakmış. burada değil-di anlamını katan kelime nedir?

11 ay önce

NLGNSRMN

WERE

5 ay önce

sfros
sfros

"The all reviews were not positive" olarak neden kullanmıyoruz.

3 ay önce

mehmet890188

Bu cümle beni altüst etti

1 ay önce

Gneraygnne

Tenkitler=Eleştiriler ayni anlamda türkçe de kullanılan kelimelerdir.eleştiriler yerine tenkitler yazınca yanlış diyor. Bu düzeltmenin yapılması gerekir.

6 gün önce