"Neked magadnak kell megértened."

Fordítás:You need to understand yourself.

4 éve

5 hozzászólás


bruati

az 'it' miért nem kell az 'understand' után?

4 éve

DrBuboBubo

A You need to understand yourself nem jelentheti azt is, hogy meg kell ismerned önmagad?

És mi a különbség a You need to understand yourself és a You need to understand by yourself között? Már ha az utóbbi értelmes.

4 éve

bruati

szerintem nem értelmes by oneself=egyedül

4 éve

DrBuboBubo

Valahogy azt nem értettem, hogy a Neked magadnak kell megértened és a Neked egyedül kell megértened között mi a különbség. A magyar sem könnyű...

Viszont úgy gondolom, hogy azért nem kell az understand után az "it", mert az understand lehet intranzitív ige is

4 éve

bruati

köszi

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.