"O ülkenin sana karşı büyük bir borcu vardır."

Çeviri:That country has a great debt towards you.

April 25, 2014

16 Yorum
Tartışma kilitli.


Esenkaya20

that country has a big debt against you yanlış bir kullanım mı?


baba36

Bu cümle ''there is ...'' şeklinde de kurulabilir miydi? Nasıl?


TanEr767552

Againsylt yerine response


incibursa2020

neden against yanlis against karsi towards sana doğru anlaminda değil mi


spikypsyche

"against" yanlış, ama "towards" sık sık kullanılmaz ... "to" daha fazla kullanılır


A--U

aynen.toward ın burada kullanılmış olması saçma


MehmetAliBey7733

That country has a great debt to you yazmak da doğru kabul ediliyor


seckin29

buradaki "dır" anlamını ne veriyor acaba? yani, "o ülkenin sana karşı büyük bir borcu var" 'dan fark yaratan, kelime hangisidir?


koruyolu

Al ben den de o kadar... cümle sonundaki ..dır İngilizcede yok galiba. Biz çevirirken hoşumuza nasıl giderse öyle çeviriyoruz. Sana karşı borcu vardır yada sana karşı borcu var....


OneRealist

Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum teşekkürler


ala165876

"That country has a great debt to you" kabul ediyor


Salih_Buzan.

Benimkini kabul etmedi


SabaBenzer

Against neden yanlış bilen var mı


lalelalelale

that country has a big debt against to you neden yanlış.


sincclairr

that country owes you a great debt neden yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.