Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O ülkenin sana karşı büyük bir borcu vardır."

Çeviri:That country has a great debt towards you.

4 yıl önce

8 Yorum


Esenkaya20

that country has a big debt against you yanlış bir kullanım mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

against yanlis evet.

4 yıl önce

baba36

Bu cümle ''there is ...'' şeklinde de kurulabilir miydi? Nasıl?

4 yıl önce

spikypsyche
spikypsyche

"against" yanlış, ama "towards" sık sık kullanılmaz ... "to" daha fazla kullanılır

2 yıl önce

zehraviyyu

'that country is in a big debt to you' dedim kabul etmedi. Kabul edilebilirdi

3 yıl önce

snooppyy
snooppyy

Evet, daha önce örnekte "Ben sana borçluyum"u "I am in debt to you" olarak vermişti. Burada niye has oldu? Ben de That Country is demiştim. Bir de niye towards kullanmış? To you ile farkı ne olmuş? Ya da hepsi doğru, bu da bir seçenek.

1 yıl önce

seckin29

buradaki "dır" anlamını ne veriyor acaba? yani, "o ülkenin sana karşı büyük bir borcu var" 'dan fark yaratan, kelime hangisidir?

2 yıl önce

OneRealist

Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum teşekkürler

2 yıl önce