1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O ülkenin sana karşı büyük b…

"O ülkenin sana karşı büyük bir borcu vardır."

Çeviri:That country has a great debt towards you.

April 25, 2014

15 Yorum


Esenkaya20

that country has a big debt against you yanlış bir kullanım mı?


spikypsyche

"against" yanlış, ama "towards" sık sık kullanılmaz ... "to" daha fazla kullanılır


A--U

aynen.toward ın burada kullanılmış olması saçma


Selcen_Ozturk

against yanlis evet.


baba36

Bu cümle ''there is ...'' şeklinde de kurulabilir miydi? Nasıl?


TanEr767552

Againsylt yerine response


seckin29

buradaki "dır" anlamını ne veriyor acaba? yani, "o ülkenin sana karşı büyük bir borcu var" 'dan fark yaratan, kelime hangisidir?


koruyolu

Al ben den de o kadar... cümle sonundaki ..dır İngilizcede yok galiba. Biz çevirirken hoşumuza nasıl giderse öyle çeviriyoruz. Sana karşı borcu vardır yada sana karşı borcu var....


OneRealist

Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum teşekkürler


zehraviyyu

'that country is in a big debt to you' dedim kabul etmedi. Kabul edilebilirdi


snooppyy

Evet, daha önce örnekte "Ben sana borçluyum"u "I am in debt to you" olarak vermişti. Burada niye has oldu? Ben de That Country is demiştim. Bir de niye towards kullanmış? To you ile farkı ne olmuş? Ya da hepsi doğru, bu da bir seçenek.


-Vegass-

ikisi arasındaki farkı borçlu olmak ve borcu olmak arasındaki fark gibi düşünün. borçlu olmak, borç içinde olmak = in debt / borcu olmak, borç sahibi olmak = have a debt


ala165876

"That country has a great debt to you" kabul ediyor


salih688881

Benimkini kabul etmedi


SabaBenzer

Against neden yanlış bilen var mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.