"Tom bir doktor."

Çeviri:Том — медик.

May 26, 2018

56 Yorum
Tartışma kilitli.


bahadrwith

Rusçaya yeni basladım hiçbir harfi bilmiyorum


eco425107

Youtubeda Rusyaz kanalından bakabilirsin


Aytac758763

biraz bir iki şey öyrenmezsen duolingo da sana bir şey anlatamaz,burası sıfırdan başlayanlar için değil


AyeMelekYl4

öğretir kardeşim gayette öğreniyorum 0 bilgimle başladım rusçaya 3 günde baya ilerledim


Ltf419169

Aynen knk bende aynı klavyem yok beni buraya zorluyor


MetinAydinn

Том - медик.


mikfiloa

Aradaki o işaret ne anlama geliyor


mamm3doffa_o2o

(Bir)anlamına geliyor bildiyim kadarıyla


Arzu770919

Tom bir doktor, ve Tom doktor aynı şey değil mi????


Aytac758763

Evet,ama ruscada "bir" kulanılmadığı için "Tom-doktor" yazmalısın.


MEHMETZKAN233038

Anlamıyorum yani tom bir doktor tmm doktorsa başka kelime bulsa dimi katılanlar


Abd.zh

"Том врач" почем нет?


ismayl218501

Yox brat elə deyil


TahaYucel

Buralar ilerde degerlencek 26 may 2k18


TahaYucel

Ben bunu buraya ne zaman yazmisim kendi yorumumu gordum vay be 14 tem 2019


hedeff

Neden "e" harfini "i" gibi ve "и" harfini "ı" gibi okuduk?


NigaritoM

Kardeş e harfi (ye) и (i) э harfide (e)'di bazen okunuş hızlı olduğu için öyle anlıyor insan.


Harun516694

Rusca isinize yarar


TekinOrulu

yazılamıyor rusça


deniz5246

Почему по турецки (доктор )а по русски (медик)несправедливость понижение в должности!


CaglarAbatay

Cevapta Tom doktor yazmıyormu? Bir ifadesini hangi kelime ile yazıyoruz?


Aytac758763

"Tom Медик"-yazman yeterli çünki türkcede "Tom bir doktor"- derken,rusca da-"Tom doktor"-deriz


AliGralGmd

Ben rusça bile öğrendim


ArdaLacin

Bende hix bir harfi bilmiyorum ama kelimeleri ezberledim cümle kurabiliyorum


M.Fth1

Çok var fırın ımiz


M.Fth1

Tom bir doktor


Berkay210101

Том иедик.


Seva727445

Том - Медик


canela1903

Kilavyem latince


Aytac758763

Ayarlardan rusca ekliye bilirsin.


Aytac758763

"Tom-doktor" yazman yeterli.(Том-Медик.)


Murater74872

''Том врач'' çevirisi de doğrudur.


TR_SnoWolf

18 Mart 2021 NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE


Tuhaku

Том медпк


lil.legend

Rusça klavyem yok


nehir313131

Gerçekten çok güzel bi uygulama


dicle427952

Bu kelimede ect gelmesi lazım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.