Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Wat zeg je?"

Vertaling:What are you saying?

2 maanden geleden

2 opmerkingen


anita490893
anita490893

Vraag me af of : "what are you talking "ook niet goed kan zijn als je vindt dat iemand iets geks zegt

2 maanden geleden

Dutchesse722
Dutchesse722

Nee, "What are you talking?" is niet helemaal goed Engels en betekent zoiets als "Wat praat je?" Je kan wel zeggen "What are you talking about?" en dat betekent "Waar praat je over?" maar dat betekent niet hetzelfde als "Wat zeg je?/What are you saying?"

2 maanden geleden