"Istillseeher."

Çeviri:Ben hala onu görürüm.

4 yıl önce

16 Yorum


murat.erta

just,so, still 40 tane farklı anlamları var cumlde hangi anlamda kullanılmış baglacmi zarf mi çöz ingilizcenin yarısını cozdun demektir:))

4 yıl önce

Hseyinekal

Lanet olası for var bide.

2 hafta önce

siar.gungo

hala ve halen ayni degil mi niye kabul etmedi

4 yıl önce

hhuseyinaltin

Aynı anlamda ama sisteme girilmemiş olabilir. Bunları rapor ederseniz sisteme ekleyeceklerine inanıyorum.

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

aslında en doğrusu hâlâ ve hâlen şeklinde, diğer türlü hala/teyze = aunt gibi okunabiliyor.

3 yıl önce

serdaro81

Öncelikle söyleyim "halen" daha çok köylülerin kullandığı bir söz olduğu için ve kabul etmemesi normal olabilir. Yani bizim köyde bile sanane kelimesine saanek diyorlar ;)

3 yıl önce

themso
themso

still kelimesini neden özneden sonra kullandık mesela neden i see her still olmaz

3 yıl önce

Zyzapin

Onu sessiz gördüm neden olmuyor Still : sessiz, sakin anlamında.

3 yıl önce

mehmetkarahasan

Fiilden once kullandigina gore zarfdir.dolayisi ile sessiz anlamina gelemez.

3 yıl önce

SelinYlmaz0

"Onu henüz görmedim." neden olmuyor? "See" nin üstüne tıkladığımda görmedim yazıyor. Bu durumda doğru olmaz mı?

3 yıl önce

YukselDemi

Aynen

3 yıl önce

Seyhmuz1

Ben hala onu görüyorum. Türkçeye daha uygun. Öbür ifade anlamsız oluyor biraz.

1 yıl önce

TUANA774080

Ben hala onu görürüm ne demek anlamı yanlış

1 yıl önce

KitapKolik1

Ben hala ou gorurum nedir ya

1 yıl önce

-PJM-

"Ben yine de onu görürüm" ü kabul etmedi? Sebebi nedir? Olması gerekmiyor mu?

5 ay önce

HakanSait

"hâlâ" olarak yazılmalı.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.