1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I still see her."

"I still see her."

Çeviri:Ben hala onu görürüm.

April 25, 2014

21 Yorum


murat.erta

just,so, still 40 tane farklı anlamları var cumlde hangi anlamda kullanılmış baglacmi zarf mi çöz ingilizcenin yarısını cozdun demektir:))


Hseyinekal

Lanet olası for var bide.


siar.gungo

hala ve halen ayni degil mi niye kabul etmedi


GriAdam

Aynı anlamda ama sisteme girilmemiş olabilir. Bunları rapor ederseniz sisteme ekleyeceklerine inanıyorum.


Pascowl

aslında en doğrusu hâlâ ve hâlen şeklinde, diğer türlü hala/teyze = aunt gibi okunabiliyor.


serdaro81

Öncelikle söyleyim "halen" daha çok köylülerin kullandığı bir söz olduğu için ve kabul etmemesi normal olabilir. Yani bizim köyde bile sanane kelimesine saanek diyorlar ;)


themso

still kelimesini neden özneden sonra kullandık mesela neden i see her still olmaz


Zyzapin

Onu sessiz gördüm neden olmuyor Still : sessiz, sakin anlamında.


gecerkenugrayan

Fiilden once kullandigina gore zarfdir.dolayisi ile sessiz anlamina gelemez.


TunaAcm

Orada sessiz diye bir kelime yok


SelinYlmaz0

"Onu henüz görmedim." neden olmuyor? "See" nin üstüne tıkladığımda görmedim yazıyor. Bu durumda doğru olmaz mı?


Seyhmuz1

Ben hala onu görüyorum. Türkçeye daha uygun. Öbür ifade anlamsız oluyor biraz.


TUANA774080

Ben hala onu görürüm ne demek anlamı yanlış


KitapKolik1

Ben hala ou gorurum nedir ya


-PJM-

"Ben yine de onu görürüm" ü kabul etmedi? Sebebi nedir? Olması gerekmiyor mu?


HakanSait

"hâlâ" olarak yazılmalı.


cemaldemir2

Bu tercumeleri yapan dallamayi bulsam. Turkceyi yutturacagim.


serkan-cura

"Onu hala gormeye devam" ediyorum neden olmaz?


gecerkenugrayan

Cumleniz simdiki zaman cumlesi. Ama fiilden anlasiliyorki kullanilan zaman simdiki zaman degil


BursaOktay

I aunt see her olmaz mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.