"Ineedbatteries."

Fordítás:Elemekre van szükségem.

4 éve

7 hozzászólás


PalNabilek

Ő azt írja: Elemekre van szülségem. Én azt írom; Szükségem van elemekre! Persze, hogy nem fogadta el. 2018. 05.16.

8 hónapja

Karesz10

"nekem kellenek elemek" ezt elengedte nekem ,lehet ez eszperente?

3 éve

BlintSoos

Adjá elmet!!!

1 éve

szanyizoltan

Elemek kellenek: szerintem ez is jó. Jelentem.

4 éve

DrBuboBubo

Az elemek kellenek fordításból nem derül ki, hogy kinek kellenek az elemek. Szóval, szerintem nem pontos fordítása az angol mondatnak.

4 éve

Tarport

De miert hibas ha elirom a szot nagy szr ez q mobik mert nwm lwgwt gepelbi rajrq

4 éve

szaszdani05

Hogy tudsz ilyen kancsalul irni

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.