1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Benim kedim daha büyük kedi."

"Benim kedim daha büyük kedi."

Çeviri:Meine Katze ist die größere Katze.

May 27, 2018

5 Yorum


humetin

Die größere Katze ist meine Katze (Sagt man so? Und die Bedeutung?)


SteffiBookworm

Wir sehen zwei Katzen.
Die größere Katze gehört mir. = Die größere Katze ist meine.


MustafaKIL347179

Zamirleri en sonda kullandın farkı açıklamadın?


MustafaKIL347179

Neden große değil de größere bunu izah edin die katze : Kedi


Bar221456

Çünkü burada 'daha büyük kedi' diyor. Büyük bir kedi deseydi sizin dediğiniz olacaktı. Zor bir soru ama güzel bir soru.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.