"Benim kedim daha büyük kedi."

Çeviri:Meine Katze ist die größere Katze.

May 27, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Die größere Katze ist meine Katze (Sagt man so? Und die Bedeutung?)


SteffiBookworm

Wir sehen zwei Katzen.
Die größere Katze gehört mir. = Die größere Katze ist meine.


MustafaKIL347179

Neden große değil de größere bunu izah edin die katze : Kedi


HerrBAR1S

Çünkü burada 'daha büyük kedi' diyor. Büyük bir kedi deseydi sizin dediğiniz olacaktı. Zor bir soru ama güzel bir soru.


MCanSimsek

Komperativ Superlativ konusuna bak yoksa anlamak gerçekten zor


MustafaKIL347179

Zamirleri en sonda kullandın farkı açıklamadın?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.