1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is it a coat?"

"Is it a coat?"

Çeviri:O bir ceket mi?

April 25, 2014

39 Yorum


eflacenna

"O bir palto mu" neden kabul değil?


AyeglEkmek

Onun türkçesini söylemiyeceksin . O ne derse aynısını söyleyeceksin .


bayram360568

O bir paltomu kabul sen yanliş yapmişsindir


ecesugzden

Çünkü o bir ceketmi olmalıydı


5151oyku

O bir ceketmi demek


Whiskeyice

COAT ne lan ? Jacket - ceket demek, COAT ne yalama. amerika dan , JEEP marka ceket almak için kendimi parçaladım. onu yazdım yok, bunu yazdım yok, en sonunda JACKET'in ceket olduğunu buldum, simdi kalkmış bana ceket için COAT diyorsun. sieee. hadi bunu da cevir sieee ne demek :D sen bana kürk manto yada pardesü yü göster, buna ceket de. tamam sakinim...


moski.

Ahaha yeminle bende böyle bi baktım coat ve ceket :/


mina-nihal

Seçeneklerde manto var. ha palto ha manto ? Paltonun da kabul görmesi gerekirdi. Çok mantıksız.


MertChavdar

Bu gibi durumlarda görüşünüz rapor halinde yazın arkadaslar ilgileniyor.


neco1974

soruyu sesli olarak sorarken soru işareti ? nasıl olacak peki bir fikri olan varmı?


YGT799175

Bu kadar saçma bir soruyu sadece belirli kişiler sorabilir, o belirli kişiler ise körler. Bakıp ta onun ne olduğunu anlamamak mümkün mü? Palto gibi kıyafetleri ceketle karıştırabilirsin ama ceketi bir paltoyla karıştıramazsın. Duolingo lütfen cümleleri günlük yaşantımızda kullandığımız cümlelere çevirin. ( What is your name veya how are you gibi basit cümleler olmasın yalnız. )


Baver134772

Is başta olunca mı soru sormuş oluyor?


ecesugzden

Ya bu bende sesli söylemeydi doğru söyledim ama kabul etmedi


loserchan1

İki saattir söylüyorum anlamıyo bidahaki sefere googleden yapçam bu ne ya


ozkandemirtas

"bu bir ceket, değil mi?" neden değil?


dkxjnhz

Bu bir palto mu olmamı


azad880276

Devrik cumle : bir ceket mi o? , o bir ceket mi ? Ceket mi olamaz : onlar ceket mi anlamına da gelen gizli ozne kaçırılmış . Ceket mi kelimesinin tercumesi is answer the coat idi bu cumlenin soru sorulmaksizin cevabinin sorulmasi - ki bu yuzden sorunun sorulmasina bazi onermeler icin gerek duyulmayabilir - hem de sorulan bir sorudan cevabin sorulmasi halinde ifade edilir . daha saglikli bir ifade icin is kullanmamayi isterdim fakat iyilestirme yine de yapılabiliyor .


Nilgn657182

Mikrofon niye kapanyor


arem01

ama is var demek.


StellaMerlo

"Am,is,are"=Şimdiki zaman ya da geniş zaman. Yüklem isimse geniş zaman Fiilse şimdiki zaman olarak kullanılır.


ALP_CELIK0610

Bir kere orada "cat" diyor!


SuadeBetl

demiyor sen yanlış gormussun


ugurkamiloglu

yavaş dinleyince cat diyor hızlıda coat..


CuneytOzturk

Yavaş dinlerker "cat" diyor.


halid_k

Arkadaş bir türlü söylediğimi kabul etmiyor.


busraa564932

Arkadas neys yavas soyleyince anliyo


AkmCanSude

(Sözlükte) "coat: palto, ceket, mont" İSE neden "O bir palto mu?" olmuyor??


aya810922

Cumlenin anlamini yazip yanina emoji koyunca yanlis kabul ediliyor neden


Josiah-Turkish

Does "palto" work in turkish here?


EnsarYldz3

Hangi ligdesiniz?


ElifEceTok2

Ben mi yazdım ama almadı


_Zehra61

Diyorum ama anlamiyor


AbdullahBe266786

Ben söylüyorum anlamıyoki


Ouzhan101252

O bir ceket yazdım mi yazmadım yanlış dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.