"Isitacoat?"

Çeviri:O bir ceket mi?

4 yıl önce

27 Yorum


eflacenna

"O bir palto mu" neden kabul değil?

4 yıl önce

AntinGuntin

Aynen

4 yıl önce

AyeglEkmek

Onun türkçesini söylemiyeceksin . O ne derse aynısını söyleyeceksin .

6 ay önce

Mustafayvz

DELİGİBİ

4 yıl önce

mina-nihal

Seçeneklerde manto var. ha palto ha manto ? Paltonun da kabul görmesi gerekirdi. Çok mantıksız.

4 yıl önce

MertChavdar

Bu gibi durumlarda görüşünüz rapor halinde yazın arkadaslar ilgileniyor.

3 yıl önce

arem01

ama is var demek.

4 yıl önce

StellaMerlo

"Am,is,are"=Şimdiki zaman ya da geniş zaman. Yüklem isimse geniş zaman Fiilse şimdiki zaman olarak kullanılır.

1 yıl önce

ALP_CELIK0610

Bir kere orada "cat" diyor!

3 yıl önce

ugurkamiloglu

yavaş dinleyince cat diyor hızlıda coat..

3 yıl önce

azad880276

Devrik cumle : bir ceket mi o? , o bir ceket mi ? Ceket mi olamaz : onlar ceket mi anlamına da gelen gizli ozne kaçırılmış . Ceket mi kelimesinin tercumesi is answer the coat idi bu cumlenin soru sorulmaksizin cevabinin sorulmasi - ki bu yuzden sorunun sorulmasina bazi onermeler icin gerek duyulmayabilir - hem de sorulan bir sorudan cevabin sorulmasi halinde ifade edilir . daha saglikli bir ifade icin is kullanmamayi isterdim fakat iyilestirme yine de yapılabiliyor .

3 yıl önce

Cuneyt23

Yavaş dinlerker "cat" diyor.

2 yıl önce

YGT799175

Bu kadar saçma bir soruyu sadece belirli kişiler sorabilir, o belirli kişiler ise körler. Bakıp ta onun ne olduğunu anlamamak mümkün mü? Palto gibi kıyafetleri ceketle karıştırabilirsin ama ceketi bir paltoyla karıştıramazsın. Duolingo lütfen cümleleri günlük yaşantımızda kullandığımız cümlelere çevirin. ( What is your name veya how are you gibi basit cümleler olmasın yalnız. )

1 yıl önce

meclitips

Mont da olmalıydı

4 yıl önce

neco1974

soruyu sesli olarak sorarken soru işareti ? nasıl olacak peki bir fikri olan varmı?

4 yıl önce

ozkandemirtas

"bu bir ceket, değil mi?" neden değil?

4 yıl önce

dkxjnhz

Bu bir palto mu olmamı

3 yıl önce

Whiskeyice

COAT ne lan ? Jacket - ceket demek, COAT ne yalama. amerika dan , JEEP marka ceket almak için kendimi parçaladım. onu yazdım yok, bunu yazdım yok, en sonunda JACKET'in ceket olduğunu buldum, simdi kalkmış bana ceket için COAT diyorsun. sieee. hadi bunu da cevir sieee ne demek :D sen bana kürk manto yada pardesü yü göster, buna ceket de. tamam sakinim...

3 yıl önce

halidkk
halidkk

Arkadaş bir türlü söylediğimi kabul etmiyor.

2 yıl önce

busraa564932

Arkadas neys yavas soyleyince anliyo

1 yıl önce

sertapak

Nici

6 ay önce

osman-sag

It is de olmaz mi ?

4 yıl önce

ozansims

Hayır, soru cümlelerinde şahıs eki ve ek fiil yer değiştirir.

"It is a coat." -> Bu bir cekettir.

"Is it a coat?" -> Bu bir ceket mi?

"Is he your husband?" -> O senin kocan mı?

"He is my husband." -> O benim kocam.

gibi gibi...

4 yıl önce

arem01

amma uzatmışsın

4 yıl önce

StellaMerlo

Anlamanız için!..

1 yıl önce

osmaninyo376

Saol

4 yıl önce

sabit_1991

Tskler

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.