1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is it a coat?"

"Is it a coat?"

Çeviri:O bir ceket mi?

April 25, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

eflacenna

"O bir palto mu" neden kabul değil?

September 3, 2014

AntinGuntin

Aynen

September 9, 2014

mina-nihal

Seçeneklerde manto var. ha palto ha manto ? Paltonun da kabul görmesi gerekirdi. Çok mantıksız.

October 1, 2014

MertChavdar

Bu gibi durumlarda görüşünüz rapor halinde yazın arkadaslar ilgileniyor.

July 4, 2015

Whiskeyice

COAT ne lan ? Jacket - ceket demek, COAT ne yalama. amerika dan , JEEP marka ceket almak için kendimi parçaladım. onu yazdım yok, bunu yazdım yok, en sonunda JACKET'in ceket olduğunu buldum, simdi kalkmış bana ceket için COAT diyorsun. sieee. hadi bunu da cevir sieee ne demek :D sen bana kürk manto yada pardesü yü göster, buna ceket de. tamam sakinim...

September 1, 2015

Mustafayvz

DELİGİBİ

September 8, 2014

YGT799175

Bu kadar saçma bir soruyu sadece belirli kişiler sorabilir, o belirli kişiler ise körler. Bakıp ta onun ne olduğunu anlamamak mümkün mü? Palto gibi kıyafetleri ceketle karıştırabilirsin ama ceketi bir paltoyla karıştıramazsın. Duolingo lütfen cümleleri günlük yaşantımızda kullandığımız cümlelere çevirin. ( What is your name veya how are you gibi basit cümleler olmasın yalnız. )

March 23, 2017

arem01

ama is var demek.

October 6, 2014

StellaMerlo

"Am,is,are"=Şimdiki zaman ya da geniş zaman. Yüklem isimse geniş zaman Fiilse şimdiki zaman olarak kullanılır.

May 2, 2017

azad880276

Devrik cumle : bir ceket mi o? , o bir ceket mi ? Ceket mi olamaz : onlar ceket mi anlamına da gelen gizli ozne kaçırılmış . Ceket mi kelimesinin tercumesi is answer the coat idi bu cumlenin soru sorulmaksizin cevabinin sorulmasi - ki bu yuzden sorunun sorulmasina bazi onermeler icin gerek duyulmayabilir - hem de sorulan bir sorudan cevabin sorulmasi halinde ifade edilir . daha saglikli bir ifade icin is kullanmamayi isterdim fakat iyilestirme yine de yapılabiliyor .

September 14, 2015

CuneytOzturk

Yavaş dinlerker "cat" diyor.

January 5, 2016

AkmCanSude

(Sözlükte) "coat: palto, ceket, mont" İSE neden "O bir palto mu?" olmuyor??

February 7, 2019

meclitips

Mont da olmalıydı

April 27, 2014

neco1974

soruyu sesli olarak sorarken soru işareti ? nasıl olacak peki bir fikri olan varmı?

October 8, 2014

ozkandemirtas

"bu bir ceket, değil mi?" neden değil?

November 18, 2014

dkxjnhz

Bu bir palto mu olmamı

March 26, 2015

ALP_CELIK0610

Bir kere orada "cat" diyor!

April 13, 2015

SuadeBetl

demiyor sen yanlış gormussun

April 11, 2019

ugurkamiloglu

yavaş dinleyince cat diyor hızlıda coat..

July 18, 2015

halidkk

Arkadaş bir türlü söylediğimi kabul etmiyor.

February 25, 2016

busraa564932

Arkadas neys yavas soyleyince anliyo

February 1, 2017

sertapak

Nici

May 12, 2018

Baver134772

Is başta olunca mı soru sormuş oluyor?

April 17, 2019

MuhammetYu270022

Coat telaffuzu çom zor

April 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.