1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "They are boys."

"They are boys."

Tłumaczenie:Oni są chłopakami.

April 25, 2014

9 komentarzy


NataliaS479767

Napisałam tłumaczenie oni to chłopcy i wyskoczyło że błąd


br0d4
Mod

Formy z "to" zamiast czasownika "jest/są" nie można stosować gdy podmiotem zdania jest zaimek.


zuza881705

Oni są chłopakami


kenaj6

Napisalem : Oni to chlopcy I BŁĄD!!! (???) przeciez dobrze.


br0d4
Mod

Źle. Nie można stosować formy z "to" zamiast czasownika "jest" gdy podmiot zdania jest zaimkiem.


Sertive

Oni są chłopcami czy to są chłopcy. Co za różnica ?


iza887801

Ja nie słyszę the are boys tylko jakieś the boys :) :/ ;)


zuza881705

Ja napisałam oni są chłopak ami i mi zaliczyło xd

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.