"Hayır, bisiklet orada değil."

Çeviri:Нет, велосипед не там.

May 28, 2018

34 Yorum
Tartışma kilitli.


sevin376946

Daha türkceyi duzgun konusmadan ingilizce ve rusca ogrenmeye calisiyom xD


MetinAydinn

Aferin hepinize bu şekilde devam hadi bakalım...


Makoto_torin

Teşekurler beyfendi umarım sizde iyi çalışıyor sun dür ?!? :)


nazolboo

велосиед nasıl okunuyor?


soner443555

Vyelosiyed diye okunuyor ilk alfabeyi ezbelerlemen lazim cunki gercekten cok sorunlu bi alfabe


nasty__a

Aynen ya o kadar garip bir alfabelere var ki beynim yanıyor birde türkçeye alışmışım ya ondan da garip oluyor ingilizce mesela böyle değil cünkü harflerin okunusları benziyor ama burada alakası yok


cacadarling

dyivisiblyed abi nasil olacak bu is


Makoto_torin

Bisik let oldu bitti


cacadarling

нет, велосипед не там


Beyza792262

Olumsuzluk ekini nerede kullanacağımızı bilen var mı neden bisikletten once kullanmadık


dekuswifezehra

Değil bisiklet olmaz bisiklet değil olur


Turul967027

Çünkü bu Rusça Türkçe değil


cacadarling

велосипед


mete642892

Benim klavye rus alfabesi degil


mzersoy

Cümle sıralamasını çözemedim Нет не там велосипед


Glnar22069

Велосипед


ilyas32871

Rusxa koavyem yokki


ibrahimgkt5

Velosipled diyo okunuyor dimi?


Velialpere1

(He) ni yi cümlede nereye koyacağım kafam karıştı. Açıklayabilirmi biri. Yerleri değişiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.