1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Hayır, bisiklet orada değil."

"Hayır, bisiklet orada değil."

Çeviri:Нет, велосипед не там.

May 28, 2018

11 Yorum


MetinAydinn

Aferin hepinize bu şekilde devam hadi bakalım...


sevin376946

Daha türkceyi duzgun konusmadan ingilizce ve rusca ogrenmeye calisiyom xD


TURKEY0657

oldu mu ? 8 ay olmuş


Beyza792262

Olumsuzluk ekini nerede kullanacağımızı bilen var mı neden bisikletten once kullanmadık


Zehraammdv

Değil bisiklet olmaz bisiklet değil olur


nazolboo

велосиед nasıl okunuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.