1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have to help my mother."

"I have to help my mother."

Çeviri:Anneme yardım etmek zorundayım.

April 25, 2014

20 Yorum


falconblue

"Anneme yardım etmeliyim" hatalı mıdır. "have to",zorunluluk biliyorum ama bu cümleden bu anlamda çıkıyor

April 25, 2014

ozansims

Doğrudur, "Rapor et" butonunu kullanın.

April 26, 2014

saahip

Ben "yardim etmem lazım dedim" "Yardim etmeliyim" diye duzeltti.

November 7, 2015

brtgtrn

buradaki '' to '' ile bir taşla iki kuş mu vurulmuş oluyor ? have to: zorunluluk to help: fiilimsi

July 7, 2014

BAAKSahin

Burada ki have fiil görevinde degil. Meli mali sadece O yuzden fiilimsi yapmak icin to ya gerek yok

February 1, 2015

Recepyldz1

Yardim etmem gerekiyor neden olmuyor

January 8, 2015

sena563255

Must neden kullanılmadı?

July 11, 2015

Thesmartbe

Anneme yardım etmem lazım neden olmuyor?

November 4, 2015

iitenbilen

"Benim anneme yardim etmem lazim" yazdim kabul etmedi.

"Benim anneme yardim etmeliyim" bunu kabul ediyor.

Guncelleme lazim Pardon guncellemelisiniz :)

October 27, 2016

baremenneske

"Benim anneme yardım etmem lazım" dedim kabul etmedi, "Benim anneme yardım etmem gerektir" cümlesini önerdi. Kim böyle bir cümle kurar ki?

April 27, 2017

kenanavci

Anlam çıkarmaya çalışırsanız bir çok sonuç çıkabilir. Ama have to zorunluluktur.

October 24, 2014

SafiEmre

defalarca dinledim kadın help demiyorrr... hell diyor

January 25, 2015

Baver3421

Annemin yardımına ihtiyacım var.Şeklinde çevirdim ben zorunlulk katan anlam ne ? gerçekten birinin bu cümleyi açıklaması lazım

August 31, 2016

Oguz82

have to zorunluluk katıyor

March 7, 2017

DanThePerf

anneme yardım etmem lazım neden olmuyor?

September 23, 2016

Oguz82

Anneme yardım etmek zorundayım. Bu çeviri doğru eklenmeli.

March 7, 2017

kadircakiral

'anneme yardım etmem gerekir' diye cevapladım 'anneme yardım etmem gerektTir' diye düzeltti :(

August 29, 2017

LegoLrg

Bu soru arizali

September 12, 2017

ilaydabbb123987

Zorunda anlamı çıkmıyor

January 15, 2018

mert314805

Şunu okuyan arkadaş hev tu diye değil haf tu diye okusun.

May 2, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.