Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have to help my mother."

Çeviri:Anneme yardım etmek zorundayım.

4 yıl önce

20 Yorum


falconblue

"Anneme yardım etmeliyim" hatalı mıdır. "have to",zorunluluk biliyorum ama bu cümleden bu anlamda çıkıyor

4 yıl önce

ozansims

Doğrudur, "Rapor et" butonunu kullanın.

4 yıl önce

saahip

Ben "yardim etmem lazım dedim" "Yardim etmeliyim" diye duzeltti.

2 yıl önce

brtgtrn

buradaki '' to '' ile bir taşla iki kuş mu vurulmuş oluyor ? have to: zorunluluk to help: fiilimsi

4 yıl önce

BAAKSahin

Burada ki have fiil görevinde degil. Meli mali sadece O yuzden fiilimsi yapmak icin to ya gerek yok

3 yıl önce

Recepyldz1

Yardim etmem gerekiyor neden olmuyor

3 yıl önce

sena563255

Must neden kullanılmadı?

3 yıl önce

Thesmartbe

Anneme yardım etmem lazım neden olmuyor?

2 yıl önce

iitenbilen

"Benim anneme yardim etmem lazim" yazdim kabul etmedi.

"Benim anneme yardim etmeliyim" bunu kabul ediyor.

Guncelleme lazim Pardon guncellemelisiniz :)

1 yıl önce

suheylatsn

"Benim anneme yardım etmem lazım" dedim kabul etmedi, "Benim anneme yardım etmem gerektir" cümlesini önerdi. Kim böyle bir cümle kurar ki?

1 yıl önce

kenanavci

Anlam çıkarmaya çalışırsanız bir çok sonuç çıkabilir. Ama have to zorunluluktur.

3 yıl önce

SafiEmre

defalarca dinledim kadın help demiyorrr... hell diyor

3 yıl önce

Baver3421

Annemin yardımına ihtiyacım var.Şeklinde çevirdim ben zorunlulk katan anlam ne ? gerçekten birinin bu cümleyi açıklaması lazım

2 yıl önce

Oguz82

have to zorunluluk katıyor

1 yıl önce

DanThePerf

anneme yardım etmem lazım neden olmuyor?

2 yıl önce

Oguz82

Anneme yardım etmek zorundayım. Bu çeviri doğru eklenmeli.

1 yıl önce

kadircakiral

'anneme yardım etmem gerekir' diye cevapladım 'anneme yardım etmem gerektTir' diye düzeltti :(

1 yıl önce

LegoLrg

Bu soru arizali

1 yıl önce

ilaydabbb123987

Zorunda anlamı çıkmıyor

9 ay önce

mert314805

Şunu okuyan arkadaş hev tu diye değil haf tu diye okusun.

5 ay önce