1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have to help my mother."

"I have to help my mother."

Çeviri:Anneme yardım etmek zorundayım.

April 25, 2014

22 Yorum


falconblue

"Anneme yardım etmeliyim" hatalı mıdır. "have to",zorunluluk biliyorum ama bu cümleden bu anlamda çıkıyor


ozansims

Doğrudur, "Rapor et" butonunu kullanın.


saahip

Ben "yardim etmem lazım dedim" "Yardim etmeliyim" diye duzeltti.


brtgtrn

buradaki '' to '' ile bir taşla iki kuş mu vurulmuş oluyor ? have to: zorunluluk to help: fiilimsi


BAAKSahin

Burada ki have fiil görevinde degil. Meli mali sadece O yuzden fiilimsi yapmak icin to ya gerek yok


Recepyldz1

Yardim etmem gerekiyor neden olmuyor


sena563255

Must neden kullanılmadı?


Thesmartbe

Anneme yardım etmem lazım neden olmuyor?


iitenbilen

"Benim anneme yardim etmem lazim" yazdim kabul etmedi.

"Benim anneme yardim etmeliyim" bunu kabul ediyor.

Guncelleme lazim Pardon guncellemelisiniz :)


baremenneske

"Benim anneme yardım etmem lazım" dedim kabul etmedi, "Benim anneme yardım etmem gerektir" cümlesini önerdi. Kim böyle bir cümle kurar ki?


kenanavci

Anlam çıkarmaya çalışırsanız bir çok sonuç çıkabilir. Ama have to zorunluluktur.


SafiEmre

defalarca dinledim kadın help demiyorrr... hell diyor


Baver3421

Annemin yardımına ihtiyacım var.Şeklinde çevirdim ben zorunlulk katan anlam ne ? gerçekten birinin bu cümleyi açıklaması lazım


Oguz82

have to zorunluluk katıyor


DanThePerf

anneme yardım etmem lazım neden olmuyor?


Oguz82

Anneme yardım etmek zorundayım. Bu çeviri doğru eklenmeli.


kadircakiral

'anneme yardım etmem gerekir' diye cevapladım 'anneme yardım etmem gerektTir' diye düzeltti :(


ilaydabbb123987

Zorunda anlamı çıkmıyor


mert314805

Şunu okuyan arkadaş hev tu diye değil haf tu diye okusun.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.