1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bana yardım etmek ister misi…

"Bana yardım etmek ister misiniz?"

Çeviri:Do you want to help me?

April 25, 2014

7 Yorum


falconblue

Would you like to help me? neden olmaz


Arif459664

to -kafamı çok karıştırıyor -to hangi durumlardq kullanilir yardımcî olursanz sevinirm


CansuB..

AYNENNNNN ACİLLL CEVAPPPPPP ÇOKKKKK ACİLLLLLL


sahtebeyaz

Arifin sorusunu bende merak ediyorum


SedatAkin

Ben anlamadim bilen varsa bi izah etse iyi olur


SerkanAcar998304

Help= yardım to help=yardım etmek Do you want=ister misin+ to help (yardım etmek) to go (gitmek) etc..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.