1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bu bizim geçen sene kaldığım…

"Bu bizim geçen sene kaldığımız otel."

Çeviri:This is the hotel where we stayed last year.

April 25, 2014

14 Yorum


yahyayenil

İn which, where anlami tasir dolayisiyla in which ve which birbirinden farkli seyler

March 9, 2015

cronychucky

Which olamazmiydi

April 25, 2014

Selcen_Ozturk

"at which" olsa olur

April 25, 2014

Qelender33

İn which daha doğru bence.

August 30, 2015

receptoklu

This hotel which is we stayed last year .. Ne kadar dogru ? .

July 29, 2014

Selcen_Ozturk

maalesef tamamen yanlış. which li versiyon sadece " This is the hotel at which we stayed last year."

July 30, 2014

Sedat99

Bir 'the' eklemeyince yanlis algilamasi cok sacma

July 30, 2014

Selcen_Ozturk

hayır, yanlış cümleyi yanlış anlaması çok normal. mesela Türkçe öğreniyor olsaydınız da "Bu bizim geçen sene kaldık otel"i bir -ımız yüzünden kabul etmiyor demeniz gibi bir şey.

July 30, 2014

egesahin99

This is the hotel in which we stayed last year. cümlesindeki in neden gerekli?

September 8, 2014

ucanhora

this is the hotel which we stayed last year.

July 8, 2015

dcekuc

Doğru cvaplar: • This is the hotel that we stayed at last year. • This is the hotel where we stayed last year. Benim yanlış sayılan cevabım: this is the hotel that we stayed last year benimki gerçekten yanlış mı bilemedim?

August 6, 2015

buse33103

Nerde

August 10, 2016

6VYsVqUY

This is the hotel we stayed last year . Ne kadar yanlış bir kullanım? that yada where ile belirtsek bile "at last year" olmadığı için yanlış demesi yanlış değilmi ?

April 17, 2017

CanerKOCA1

Which neden kabul edilmiyor..

October 25, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.