"Bu bizim geçen sene kaldığımız otel."

Çeviri:This is the hotel where we stayed last year.

4 yıl önce

14 Yorum


yahyayenil

İn which, where anlami tasir dolayisiyla in which ve which birbirinden farkli seyler

3 yıl önce

cronychucky

Which olamazmiydi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"at which" olsa olur

4 yıl önce

Qelender33
Qelender33

İn which daha doğru bence.

3 yıl önce

receptoklu

This hotel which is we stayed last year .. Ne kadar dogru ? .

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

maalesef tamamen yanlış. which li versiyon sadece " This is the hotel at which we stayed last year."

4 yıl önce

Sedat99

Bir 'the' eklemeyince yanlis algilamasi cok sacma

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, yanlış cümleyi yanlış anlaması çok normal. mesela Türkçe öğreniyor olsaydınız da "Bu bizim geçen sene kaldık otel"i bir -ımız yüzünden kabul etmiyor demeniz gibi bir şey.

4 yıl önce

egesahin99

This is the hotel in which we stayed last year. cümlesindeki in neden gerekli?

4 yıl önce

ucanhora

this is the hotel which we stayed last year.

3 yıl önce

dcekuc
dcekuc

Doğru cvaplar: • This is the hotel that we stayed at last year. • This is the hotel where we stayed last year. Benim yanlış sayılan cevabım: this is the hotel that we stayed last year benimki gerçekten yanlış mı bilemedim?

3 yıl önce

buse33103

Nerde

2 yıl önce

6VYsVqUY

This is the hotel we stayed last year . Ne kadar yanlış bir kullanım? that yada where ile belirtsek bile "at last year" olmadığı için yanlış demesi yanlış değilmi ?

1 yıl önce

CanerKOCA1

Which neden kabul edilmiyor..

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.