Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He wants us to take the bus."

Çeviri:O bizim otobüse binmemizi istiyor.

4 yıl önce

21 Yorum


falconblue

"O bizi otobüse almak ister" olmaz mıydı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. o "He wants to take us to the bus"

4 yıl önce

ufukgenctu

O bizden otobusu goturmemizi ister diye cevirdim. Tamam yanlis kabul ama He wants us. O bizden ister degil mi to take a bus Iste bunun anlamini bilmeden bire bir cevirince benim ki gibi sonuc cikiyor. Bu edatli fiileri nasil kolay bir sekil de ogrenmek gerek. Bunun kolay bir yolu yok mu? Sanirim bir cok kisi bu tarz fiillerde zorlaniyor.

3 yıl önce

alican.dem

Otobuse binmek get on degilmiydi ?

3 yıl önce

drstrangelove.

Get on otobüse biniş eylemi için kullanılır, to take a bus ise otobüsle seyahat etme durumunu tanımlıyor bu örnekte.

3 yıl önce

alican.dem

otobüsle seyahat etmemizi istiyor anlamında yani tamam sağol

3 yıl önce

xGrandMasterx

"O bizden, otobüsle gitmemizi istiyor." dedim. Bu olmaz mı?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur

3 yıl önce

Yusufcuk57

O bizi otobüsle götürmek ister nasıl deriz acaba? Bu ve buna benzer cümleler önemli. herkesin sorusu cevaplanırsa memnun oluruz çünkü her arkadaşımızın soruları bu ve benzeri cümlelerde bir sonra ki karşılaşmamızda aklımıza gelebiliyor

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

he wants to take us by bus

3 yıl önce

Velikaraki

DEYİMLERİ BİLMEK GEREKİYOR!!!! To take a bus (taxi etc.) : otobüse (taksiye vs.) binmek. Do you take a bus every morning? Her sabah otobüse mi binersiniz? She sometimes takes a taxi. O bazen taksiye biner. I don’t take a bus in the morning. I go there on foot. Otobüse binmem. Oraya yayan giderim. We wanted to take a taxi, but we hadn’t enough money. Bir taksiye binmek istedik, fakat yeterli paramız yoktu.

1 ay önce

omaromaro

O bizi otobüse götürmek ister, Bu cümleyi nasil yazmamiz gerek?? :-(

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

he wants to take us to the bus

3 yıl önce

TURULBLG

"O bizim otobüsü almamızı ister" doğru olmalıydı

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

otobüsü almak ancak satın almak anlamına geleceğinden BUY kullanmamız gerekirdi

3 yıl önce

ozlena

Bende otobus almak diye anladim oyle demek isteseydik nasil diyecektik?

3 yıl önce

Ender_M_G

He wants to buy a bus for us

3 yıl önce

betul958733

Get on kullanılmaz mı

1 yıl önce

serdarerayman

to take şimdide gitmek oldu hadi hayırlısı

9 ay önce

SalihaSaba1

O bizi otobüse götürmek ister nasıl söylenir ben öyle çevirmistim

8 ay önce

Velikaraki

O, bizim otobüse binmemizi ister / istiyor.

1 ay önce