1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Willkommen, meine Damen."

"Willkommen, meine Damen."

Çeviri:Hoş geldiniz hanımlar.

May 29, 2018

8 Yorum


ztrk915163

Burada meine nin karşılığı nedir


SteffiBookworm

Onun karşılığı yoktur, bir ifadedir.


Ebuzer4624

Kullanılmazsa olur mu?


Hatice986799

Meine Damen her zaman birlikte mi kullanılıyor?


eneserdu

hoş geldin benim karım neden doğru değil ?


Sevinc224157

hosgeldiniz bitisik yazdigim icin kabul edilmedi


MustafaYld745709

meine damen hanımlar kalıp olarak galiba

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.