1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Özel isimler yanlış mı?"

"Özel isimler yanlış mı?"

Çeviri:Are the private names wrong?

April 25, 2014

10 Yorum


omeryy

Are Special names wrong nden olmaz?


Nezir_Dlm

Special daha çok -has -özellikli anlamında kullanılıyor

Private ise -özel -kişisel -gizli anlamında çoğunluk gösterir


caprazs8

Ben de oyle dedim kabul etmedi onceden special i ozel demisti ama


Hat.1954

Ben oyle yazdim kabul etti


jkk1907

Bu cumleden hicbir sey anlamadim


buket190879

wrong neden sonda


zakiam1988

'private name' diye bir kelime yoktur İngilizce dilinde. Bu cümlenin doğrusu 'are proper nouns wrong?'dur.


NunuBade

Wrong yerine false kullanılabilir mi?


AkmCanSude

"Are the private names false?" Bu neden kabul edilmiyor?


irfan205271

Benim anlamadığım şey soru cümlelerinin başına gelen am are is takılarını neye göre belirleniyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.