1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Özel isimler yanlış mı?"

"Özel isimler yanlış mı?"

Çeviri:Are the private names wrong?

April 25, 2014

17 Yorum


jkk1907

Bu cumleden hicbir sey anlamadim


zakiam1988

'private name' diye bir kelime yoktur İngilizce dilinde. Bu cümlenin doğrusu 'are proper nouns wrong?'dur.


bayan_duolingo

Belki de senin Türkçe dersinden öğrendiğin özel isim değildir de başka bir şeyin özel olan bir ismidir?


omeryy

Are Special names wrong nden olmaz?


Nezir_Dlm

Special daha çok -has -özellikli anlamında kullanılıyor

Private ise -özel -kişisel -gizli anlamında çoğunluk gösterir


caprazs8

Ben de oyle dedim kabul etmedi onceden special i ozel demisti ama


Hat.1954

Ben oyle yazdim kabul etti


buket190879

wrong neden sonda


sibel196384

❤️Privite names: sıfat tamlaması

❤️The privite names: tamlama başınaTHE alır

❤️NameS: are geldi

❤️Are: soru olduğu için başa geldi


NunuBade

Wrong yerine false kullanılabilir mi?


bogutcu

do private names wrong ? neden olmaz?????


AkmCanSude

"Are the private names false?" Bu neden kabul edilmiyor?


irfan205271

Benim anlamadığım şey soru cümlelerinin başına gelen am are is takılarını neye göre belirleniyor


hakan.sait

Buradaki cümle aslında "Özel isimler yanlış mıdır?" Yani sonunda çoğunlukla kullanmadığımız "dır" var. O yüzden cümle de çoğul olduğundan başta "Are" olmalı. Ayrıca ben soru cümlelerini önce düz olarak çeviriyorum. Sonra soru yapmak kolay oluyor.


mf_ozcelik

Aynısını yazdım soru işareti koymadım diye yanlış diyor ahahahah


metininam1

Are proper names wrong yazdım kabul etti.


Nihat41063

Private ve special hangi durumlarda kullanılır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.