Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Özel isimler yanlış mı?"

Çeviri:Are the private names wrong?

4 yıl önce

9 Yorum


omeryy

Are Special names wrong nden olmaz?

4 yıl önce

caprazs8

Ben de oyle dedim kabul etmedi onceden special i ozel demisti ama

3 yıl önce

nezir_1903

Special daha çok -has -özellikli anlamında kullanılıyor

Private ise -özel -kişisel -gizli anlamında çoğunluk gösterir

2 hafta önce

zakiam1988

'private name' diye bir kelime yoktur İngilizce dilinde. Bu cümlenin doğrusu 'are proper nouns wrong?'dur.

4 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Bu cumleden hicbir sey anlamadim

3 yıl önce

buket190879

wrong neden sonda

2 yıl önce

NunuBade

Wrong yerine false kullanılabilir mi?

3 yıl önce

RozerinYavic

false yanlış demek

2 yıl önce

bogutcu

do private names wrong ? neden olmaz?????

2 yıl önce