1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are in January."

"We are in January."

Çeviri:Ocaktayız.

April 25, 2014

12 Yorum


anldrms34

Ocaktasin yavru kurt


Jinda4

Bu program nasl bitiyo bi bilgisi olan var mı?yine başamı döner yoksa yeni alanlarmı eklenir


Ali60881

Hepsini tam 4 defa yaptiktan sonra kurs bitiyo ama baska derse devam ede bilirsin


WhyS0Serious

you are in the january pup wolf Tamam vurmayın :D


aligozlukc

Yes bunu bilmeyen yoktur bence


sawashian

I burn your January.


pnar670187

We are in january yi Biz ocaktayız diye yazdığımda yanlış kabul etti ...sadece ocaktayız yazmamızı istiyor ama baska vir cümlede se ozne kullanmadigimda yanlış diyor ...hangisini ne zaman uygulamam gerektigini anlamiyorum ...bunu da yanlis kabul etmemeli...


Yeimil2

Yanmaz mısınız?


aykuttetik

sesli söylerken canuary gibi mi söylüyo canuray diye mi anlayamadım..telaffuzunu yazarmısınız


BarIkizler

The end of December is the beginning of January Güzel mekan

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.