1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin bu meselede hiç seçene…

"Senin bu meselede hiç seçeneğin yok."

Çeviri:You have no choice in this matter.

April 25, 2014

25 Yorum


ozerc

You have no option in this case yanlış mı?

September 8, 2014

ItsThaKingHomie

Yanlış diyor ama doğru olması lazım. Aynı cevabı verdim.

October 17, 2014

fatmaunver88-

You do not have any option in this matter kabul edilmedi

January 30, 2015

hobim

seçeneğin yok değil mi ? Tercümedeki '' hiç '' anlamı nasıl çıkıyor ?

April 25, 2014

ozansims

"You have 'no' choice...." Türkçe'deki 'hiç' ifadesinin karşılığı olarak İngilizce'de yer alıyor.

April 26, 2014

hobim

Teşekkür ederim.

April 26, 2014

reverend61

"issue" neden olmuyor?

August 16, 2014

Hisar34

"matter" yerine "issue" ve "choise" yerine "alternative" olamaz mıydı acaba?

October 9, 2014

bsk.k

you have no option in this matter bu neden doğru kabul edilmiyor

March 8, 2015

HakanOtal1

You don't have choice in this case? neden olmuyor?

December 19, 2015

TolunAltuK

sadece choice yerine option dedim kabul etmesi

September 28, 2014

theMan07

Aynen bendede kabul etmedi

December 12, 2014

aspire-man

neden option'a -s takısı koyuyoruz

October 25, 2014

esinpein0

option=seçenek options=seçenekler

March 27, 2016

candan0

You do not have any option in this matter cevabimi neden kabul etmedi

April 24, 2015

Fememed

Benzer bir cevap verdim ben de ama kabul etmedi cevabımı. Bu arada galiba senin cümlenin doğrusu You have any option diye başlamalı çünkü oradaki any zaten cümleye olumsuzluk katıyor. Ekstradan do not eklemiyoruz galiba. Biri bilgilendirebilir mi acaba arkadaşlar You have any option in this matter neden yanlış.

May 7, 2016

caner.john

You have no choice in this case demiştim malesef

November 25, 2014

hknglr72

You have not choise in this matter. Yanlışmı?

February 3, 2015

goksel777

Hic nerde yaaa

April 24, 2015

ufukgenctu

"You don't have any choice in that problem." Neden olmaz?

March 16, 2016

zelal_baran

in this matter there is no your any choice. kabul etmedi .neden kabul etmedi biri cevap verebilir mi lütfen

February 22, 2017

Mustafa5006

"You have no choice in this regard" yazdım yanlış saydı neden ?

August 21, 2017

SafaAltuns1

option, secenek olarak kabul etmemesini nasil kabul edebilirim?

October 6, 2017

SabaBenzer

You have any choice in this matter doğru değil mi

May 19, 2019

cihat808538

You do not have choice in this matter neden yanlış arkadaşlar bilen biri yardımcı olabilir mi?

June 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.