1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin bu meselede hiç seçene…

"Senin bu meselede hiç seçeneğin yok."

Çeviri:You have no choice in this matter.

April 25, 2014

21 Yorum


fatmaunver88-

You do not have any option in this matter kabul edilmedi


reverend61

"issue" neden olmuyor?


Hisar34

"matter" yerine "issue" ve "choise" yerine "alternative" olamaz mıydı acaba?


ozerc

You have no option in this case yanlış mı?


ItsThaKingHomie

Yanlış diyor ama doğru olması lazım. Aynı cevabı verdim.


hobim

seçeneğin yok değil mi ? Tercümedeki '' hiç '' anlamı nasıl çıkıyor ?


ozansims

"You have 'no' choice...." Türkçe'deki 'hiç' ifadesinin karşılığı olarak İngilizce'de yer alıyor.


hobim

Teşekkür ederim.


HakanOtal1

You don't have choice in this case? neden olmuyor?


menesiena

you have no option in this matter bu neden doğru kabul edilmiyor


candan0

You do not have any option in this matter cevabimi neden kabul etmedi


TolunAltuK

sadece choice yerine option dedim kabul etmesi


aspire-man

neden option'a -s takısı koyuyoruz


Mustafa5006

"You have no choice in this regard" yazdım yanlış saydı neden ?


Bayram10392

"you don't have any choice in this issue" neden olmuyor?


Lale188

arkadaşlar burada any değil an option kullanacağız,you do not have an option in this matter kabul ediliyor.


The.Dadash

"You have never option in this matter" neden kabul edilmedi


ahmet7777

"In this matter you have no choise" kabul etmedi. Neden acaba?


baranyilmaz02

you dont Have any Choice in this matter ' ı kabul etmedi Üzdü


OmarFaruk1434

you do not have options in this matter yazdım fakat kabul etmedi NEDEN

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.