"Hopeisnotastrategy."

Çeviri:Umut bir strateji değildir.

4 yıl önce

8 Yorum


Mr.Utkan

Güzel sözmüş...

4 yıl önce

Elif360888

Mantıklı. Bu inanmak başarmanın yarısıdır sözünü de yalanlıyor. Ben hiç inanarak başarmadım. Sadece başardım. İnanmak hayal kırıklığıdır.

1 yıl önce

Mesuterm

İngilizce öğretmekle kalmayıp bize hayat tavsiyeleri veren uygulama gibi uygulama <3

1 yıl önce

hardnrocker

Where there's life, there's hope.

2 yıl önce

gurkadir

Aynen :)

3 yıl önce

MehmetAlba3

Come on man u r doing very well

1 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Umut etmek bir strateji değildir olmadı

3 yıl önce

Merve874063

İsim olarak kullanmış burada fiil olan hope değil

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.