Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O kuşu bilmiyorum."

Çeviri:Ich kenne den Vogel nicht.

4 ay önce

11 Yorum


azad835006

Nicht neden cumlenin sonunda. Fiilden sonra kullanılmıyor mu ?

1 hafta önce

MuslumEsma
MuslumEsma

nicht hangi öğeden sonra kullanılır

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

MuslumEsma
MuslumEsma

danke

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Gern geschehen :)

4 ay önce

enanasya
enanasya

"o" nerede Almanca cümlede?

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod
1 ay önce

UgurPandir

''Ich weisse nicht den Vogel.'' neden olmuyor? aynı anlamda değil mi?

1 ay önce

UgurPandir

Gerçi zaten yanlış yapmışım. ''Nicht'' sona geliyormuş.

1 ay önce

nergix
nergix

Ich weiße den Vogel nicht cevabını neden kabul etmiyor?

3 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bir şeyi bilebilir (wissen) ama canlı bir şeyi veya birini tanıyabilir (kennen).

2 hafta önce