"O kuşu bilmiyorum."

Çeviri:Ich kenne den Vogel nicht.

6 ay önce

12 Yorum


azad835006

Nicht neden cumlenin sonunda. Fiilden sonra kullanılmıyor mu ?

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Fiili ortadan kaldırmak, tüm cümleyi etkisiz kılmak demektir. Ancak fiilin ikinci pozisyonda kalması gerekiyor. Bu yüzden nicht cümlenin sonuna yerleştirilmiştir.
https://easy-deutsch.de/position-nicht/

1 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

nicht hangi öğeden sonra kullanılır

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

MuslumEsma
MuslumEsma

danke

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Gern geschehen :)

6 ay önce

enanasya
enanasya

"o" nerede Almanca cümlede?

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod
3 ay önce

UgurPandir

''Ich weisse nicht den Vogel.'' neden olmuyor? aynı anlamda değil mi?

3 ay önce

UgurPandir

Gerçi zaten yanlış yapmışım. ''Nicht'' sona geliyormuş.

3 ay önce

nergix
nergix

Ich weiße den Vogel nicht cevabını neden kabul etmiyor?

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bir şeyi bilebilir (wissen) ama canlı bir şeyi veya birini tanıyabilir (kennen).

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.