1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O kuşu bilmiyorum."

"O kuşu bilmiyorum."

Çeviri:Ich kenne den Vogel nicht.

May 30, 2018

13 Yorum


azad835006

Nicht neden cumlenin sonunda. Fiilden sonra kullanılmıyor mu ?


SteffiBookworm

Fiili ortadan kaldırmak, tüm cümleyi etkisiz kılmak demektir. Ancak fiilin ikinci pozisyonda kalması gerekiyor. Bu yüzden nicht cümlenin sonuna yerleştirilmiştir.
https://easy-deutsch.de/position-nicht/


nergix

Ich weiße den Vogel nicht cevabını neden kabul etmiyor?


SteffiBookworm

Bir şeyi bilebilir (wissen) ama canlı bir şeyi veya birini tanıyabilir (kennen).


MuslumEsma

nicht hangi öğeden sonra kullanılır


SteffiBookworm

Gern geschehen :)


enanasya

"o" nerede Almanca cümlede?


UgurPandir

''Ich weisse nicht den Vogel.'' neden olmuyor? aynı anlamda değil mi?


UgurPandir

Gerçi zaten yanlış yapmışım. ''Nicht'' sona geliyormuş.


Bar221456

'Dieser Vogel weiße ich nicht'olur mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.