"O kuşu bilmiyorum."

Çeviri:Ich kenne den Vogel nicht.

May 30, 2018

12 Yorum


azad835006

Nicht neden cumlenin sonunda. Fiilden sonra kullanılmıyor mu ?

October 14, 2018

SteffiBookworm

Fiili ortadan kaldırmak, tüm cümleyi etkisiz kılmak demektir. Ancak fiilin ikinci pozisyonda kalması gerekiyor. Bu yüzden nicht cümlenin sonuna yerleştirilmiştir.
https://easy-deutsch.de/position-nicht/

October 22, 2018

MuslumEsma

nicht hangi öğeden sonra kullanılır

May 30, 2018

MuslumEsma

danke

May 30, 2018

SteffiBookworm

Gern geschehen :)

May 31, 2018

enanasya

"o" nerede Almanca cümlede?

August 25, 2018

SteffiBookworm
August 25, 2018

UgurPandir

''Ich weisse nicht den Vogel.'' neden olmuyor? aynı anlamda değil mi?

September 11, 2018

UgurPandir

Gerçi zaten yanlış yapmışım. ''Nicht'' sona geliyormuş.

September 11, 2018

nergix

Ich weiße den Vogel nicht cevabını neden kabul etmiyor?

September 29, 2018

SteffiBookworm

Bir şeyi bilebilir (wissen) ama canlı bir şeyi veya birini tanıyabilir (kennen).

October 3, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.