1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are following the black c…

"We are following the black car."

Fordítás:Éppen követjük a fekete autót.

April 25, 2014

18 hozzászólás


Balavany

meg az are -ing jelzi, hogy éppen most csináljuk


Zsolt82

"Követünk egy fekete autót." fordítás miért nem jó szerintetek?


gabor.huszar

Szia mert az" we are following a black car" lenne


GaborCaV

Határozatlan névelőt (egy) használtál határozott (a) helyett.


Harga

Elfogadta: "Követjük a fekete autót."


GzaSzab

Zsolt82-nek mondom az elobb kaszalt el a program, mert kitettem az éppen szot!!! Tudod van sapka nincs sapka


Ezezezezez1

Addig jó amíg nem a fekete autó követ minket.


eminens2

You have a point. 2018.10.10.


Zsolt82

köszi a választ


kovatszoltan

akkor ez mi: we are just following the black car


Unauna1

Szerintem ezt jelenti: "Éppen következünk a fekete autó" .


kinsfolk

követünk, nem következünk, jó tudom kötekedtem most :D


narancs12

Követünk egy fekete autót. Ez vajon mikor történik?Nem akkor amikor az ő mondatuk szerint?Nem akarok senkit megsérteni,de baj van a magyar nyelv -tudásukkal.A különbség csak az,hogy az egyik ige alanyi,a másik tárgyas ragozásban van.Az igeidő megegyezik.


GalvanTivadar

Most éppen nincs baj a magyar nyelvtudásukkal. THE black car = "A fekete autó(t)'. Az "EGY fekete autót" az "A black car" lenne.


kalti70

Követünk egy fekete autot -elfogadta 2015máj.17


Marianna854772

"Jelenleg" szerintem pontosan olyan jó, mint az "éppen". Kérem elfogadni!


JoeSzab

Nincs éppen!


vasvariistvan

Hacsak nem az igeidőben.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.