"We are following the black car."

Fordítás:Éppen követjük a fekete autót.

April 25, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Balavany

meg az are -ing jelzi, hogy éppen most csináljuk


Zsolt82

"Követünk egy fekete autót." fordítás miért nem jó szerintetek?


gabor.huszar

Szia mert az" we are following a black car" lenne


GaborCaV

Határozatlan névelőt (egy) használtál határozott (a) helyett.


Harga

Elfogadta: "Követjük a fekete autót."


Zsolt82

köszi a választ


kovatszoltan

akkor ez mi: we are just following the black car


GzaSzab

Zsolt82-nek mondom az elobb kaszalt el a program, mert kitettem az éppen szot!!! Tudod van sapka nincs sapka


narancs12

Követünk egy fekete autót. Ez vajon mikor történik?Nem akkor amikor az ő mondatuk szerint?Nem akarok senkit megsérteni,de baj van a magyar nyelv -tudásukkal.A különbség csak az,hogy az egyik ige alanyi,a másik tárgyas ragozásban van.Az igeidő megegyezik.


GalvanTivadar

Most éppen nincs baj a magyar nyelvtudásukkal. THE black car = "A fekete autó(t)'. Az "EGY fekete autót" az "A black car" lenne.


Marianna854772

"Jelenleg" szerintem pontosan olyan jó, mint az "éppen". Kérem elfogadni!


Ezezezezez1

Addig jó amíg nem a fekete autó követ minket.


eminens2

You have a point. 2018.10.10.


F.N.Ronin

nem jo a forditas....itt nincs semmiféle éppen


n.k.zsuzsa

Jó a fordítás.
we are following = (most, éppen, ebben a pillanatban) követjük
to be + ige + ing = folyamatos jelen idő

https://www.ef.co.hu/angol-nyelvi-feladatok/angol-nyelvtan/folyamatos-jelen/

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.