A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We are following the black car."

Fordítás:Éppen követjük a fekete autót.

4 éve

15 hozzászólás


Balavany

meg az are -ing jelzi, hogy éppen most csináljuk

4 éve

Zsolt82

"Követünk egy fekete autót." fordítás miért nem jó szerintetek?

4 éve

gabor.huszar

Szia mert az" we are following a black car" lenne

4 éve

GaborCaV
GaborCaV

Határozatlan névelőt (egy) használtál határozott (a) helyett.

2 éve

Harga
Harga

Elfogadta: "Követjük a fekete autót."

10 hónapja

GzaSzab

Zsolt82-nek mondom az elobb kaszalt el a program, mert kitettem az éppen szot!!! Tudod van sapka nincs sapka

3 éve

Zsolt82

köszi a választ

4 éve

kovatszoltan
kovatszoltan

akkor ez mi: we are just following the black car

4 éve

Unauna1

Szerintem ezt jelenti: "Éppen következünk a fekete autó" .

4 éve

kinsfolk

követünk, nem következünk, jó tudom kötekedtem most :D

3 éve

narancs12

Követünk egy fekete autót. Ez vajon mikor történik?Nem akkor amikor az ő mondatuk szerint?Nem akarok senkit megsérteni,de baj van a magyar nyelv -tudásukkal.A különbség csak az,hogy az egyik ige alanyi,a másik tárgyas ragozásban van.Az igeidő megegyezik.

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Most éppen nincs baj a magyar nyelvtudásukkal. THE black car = "A fekete autó(t)'. Az "EGY fekete autót" az "A black car" lenne.

3 éve

kalti70

Követünk egy fekete autot -elfogadta 2015máj.17

3 éve

Marianna854772

"Jelenleg" szerintem pontosan olyan jó, mint az "éppen". Kérem elfogadni!

2 éve

Ezezezezez1
Ezezezezez1

Addig jó amíg nem a fekete autó követ minket.

4 hónapja