Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Proč jsi smutná?"

Překlad:Why are you sad?

před 3 měsíci

3 komentáře


PatrikJenei

Prečo sa nemôžem opýtať: Why do you sad? ide mi o to pomocné sloveso do že prečo tam nemôže byť.

před 3 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Tvary slovesa "být" se tvoří pomocí slovesa BE nikoli DO.

před 3 měsíci

PatrikJenei

A potom "do" sa prečo niekedy používa? Pretože to vidím v anglických alebo amerických článkoch alebo vetách a bolo mi povedané, že to je pomocné sloveso. Viete mi to lepšie vysvetliť? :) Vďaka :)

před 3 měsíci