"Iamtootired."

Μετάφραση:Είμαι υπερβολικά κουρασμένος.

πριν από 7 μήνες

9 σχόλια


vicky205955

γιατί είναι λάθος έιμαι πολύ κουρασμένη?????.......

πριν από 5 μήνες

Lenio1959

Γιατί λαμβάνετε λάθος το κουρασμένη αντί κουρασμένος

πριν από 7 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

Δεν είναι λάθος. Το έχω προσθεσει.

πριν από 7 μήνες

Theofa
Theofa

"Είμαι πολύ κουρασμένος" Το βγάζει λάθος

πριν από 2 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

To "Είμαι πολύ κουρασμένος" μεταφράζεται ως "I'm very tired", όχι "Ι'm too tired". ._.

πριν από 2 μήνες

Theofa
Theofa

Ευχαριστώ πολύ!

Το " Είμαι τόσο πολύ κουρασμένος" θα μπορούσε να είναι σωστό ή Θα γινόταν: "I am so tired."

πριν από 2 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Μμμ, το "τόσο πολύ κουρασμένος" δεν είμαι σίγουρη αν θα έβγαζε τόσο νόημα στα αγγλικά (ο συνδυασμός τόσο και πολύ). Παρ' όλα αυτά, πιστεύω ότι θα ταίριαζε καλύτερα ως μετάφραση το "I am so tired". ^.^

πριν από 2 μήνες

rocky_2

Το "είμαι πολύ κουρασμένος" το βγάζει λάθος γιατί?

πριν από 2 μήνες

uoLL8
uoLL8

Καλημέρα σας παιδιά!

Φοβάμαι ότι σας έχω κουράσει, αλλά δεν μπορώ και να μην το επισημάνω. Κοιτάξτε τι συμβαίνει.

Εδώ είναι το "λάθος μου":

Και εδώ είναι η DropDown List:

Ε τι να κάνω κι εγώ;

Φιλικά Κλεάνθης

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.