1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Мама, Дима — медик."

"Мама, Дима медик."

Çeviri:Anne, Dima bir doktor.

June 1, 2018

47 Yorum


AaBb657025

Kiril alfabesine bakın ben 15 dk da öğrenirsiniz sonra yazılışı kolay geneli okunduğu gibi yazılıyor


bayan_ingilizce

Pardon da bilgili birisi bana şu harflerin okunuşunu yazar mı??

Й,

Ц,

У,

К,

Е,

Н,

Г,

Ш,

Щ,

З,(üç değil harf)

Х,

Ъ,

Ф,

Ы,

В,

А,

П,

Р,

О,

Л,

Д,

Ж,

Э,

Я,

Ч,

С,

М,

И,

Т,

Ь,

Б,

Ю.


zehra559044

Й - y, Ц - ç (ince), У - u, К - k, Е - ye, Н - n, Г - q, Ш - ş, Щ - ş (ince), З - z, Х - x, Ф - f, Ы - ı, В - v, А - a, П - p, Р - r, О - o, Л - l, Д - d, Ж - j, Э - e, Я - ya, Ч - c (kalın), С - s, М - m, И- i, Т - t, Ь - ince ses, Ъ - kalın ses, Б - b, Ю - yu


bayan_ingilizce

3 ama З arada fark var.


evez852972

Evet öncə alifbanı öyrənin sonra başlayın ,tşk


gzellik4

Arkadaşlar çizgi onun ne olduğunu anlam ifade ediyor mama anne demek dima medik sa doktor demek çizgi yok gibi düşünebilirsiniz anne dima doktor çizgi bir anlamına gelebilir anne dima bir doktor anne dima doktor gibi çizgi size o anne dimanın ne olduğunu göstermeye çalışmış


JAYCEFPC

"Bir" anlamına geliyor doktor olduğunu belirtiyor


RavenNikol52

Çizgi ne anlama geliyor


QhYQ12

çizgiden önce gelen kelime hakkında açıklama yapılır. Burada dima hakkında doktor olduğunu söyleyerek açıklama yapmış.


Yasemin191816

Bir anlamına geliyor olabilir


cimbom1905.

Rusça çok zor be


Gunel246968

Anormal cevap yazmissiniz bu ne


Assel307211

Медик понятие обширное.Her medik doktor olamaz çünkü hemşire de bir medik olduğuna göre siz hemşireleri de doktor yapmş oluyorsunuz malesef. Çevriniz yanlış


Aydan637999

Yanlış yapdım elim deydi


AyseInceYe

duolingo abi kafam karıştı yapamadım.


Nuray692209

ya nasil bi sey bu analayamadim


Met1342

Memrise adlı bir uygulama da Rusca öğretiyor. Orada istersen sadece harfleri öyrenib burada güzelce anlaya bilirsin :)


AaBb657025

Kiril alfabesini incele


Yusuf301625

Ben anladım söylenişlerine bakıp tahmin yürütebilirsin


Nuray692209

nasil yazsam bilemedim


jack319969

Hocam bu cumlenin turkce cevirisi nedir Anne dima doktor boyle degil heralde ozne nesne yuklem..


MetinAydinn

"Anne, Dima bir doktor."


Erdalbro

Zor ya ingilizce ye dönim


Lia830308

Rusca daha basit bence


clszkasif

Врач kelimesi de doktor anlamını vermiyor mu neden cevabımı kabul etmedi


iremgunerr

Arkadaşlar benim anlamadığım şu, "bir" kelimesi cümlelerde yok mu sayılıyor? Biri yardımcı olabilir mi lütfen :)


anahit383417

Ekrani yan tutunca kendisi cevapliyor


Asel44260

Burdan duymaz tuvalete git;))


ilhan577505

KİRİL KLAVYESİ OLMADAN NASIL YAZABİLİRİM Kİ?


EmineNur654054

Telefonundan ayarla , deller bölümünde " русский " yazıyor " Rusça " anlamına geliyor . Klavyeye eklersen işine yarar . Umarım işine yarayacak bir bilgi paylaşmışımdır .


ilhan577505

BAZEN HATTA ÇOĞU ZAMAN KLAVYE ÇIKMIYOR.....

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.