"Мама, Дима — медик."

Çeviri:Anne, Dima bir doktor.

June 1, 2018

34 Yorum
Tartışma kilitli.


AaBb657025

Kiril alfabesine bakın ben 15 dk da öğrenirsiniz sonra yazılışı kolay geneli okunduğu gibi yazılıyor


Diamond_cat14

Pardon da bilgili birisi bana şu harflerin okunuşunu yazar mı??

Й,

Ц,

У,

К,

Е,

Н,

Г,

Ш,

Щ,

З,(üç değil harf)

Х,

Ъ,

Ф,

Ы,

В,

А,

П,

Р,

О,

Л,

Д,

Ж,

Э,

Я,

Ч,

С,

М,

И,

Т,

Ь,

Б,

Ю.


Eyll21912

Hiç bilmiyorum. Rusçayı yeni öğreniyorum


ramila374954

Aynen bende inşallah çabuk öyreniririz


RukiyeAbay1

Ben çok iyi biliyorum cnm ve tek basıma ögrendim


Azarbaijan1

Kolay kısa zamanda öğrenirsin✨


kfan_girl

tabii ki: Й-Y, Ц-TÇH (gibi bir şey), У-U, К-K, Е-YE, Н-N, Г-G, Ш-Ş, Щ-SŞ (yani "Ş" harfinin çok yumuşak hali), З-Z, Х-(bunu nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum, çünkü ifade edecek türkçe harf(ler) bulamıyorum. üzgünüm), Ъ-bir harfi çok sertleştirmek için kullanılan harf, Ф-F, Ы-I, В-V, А-A, П-P, Р-R, О-O, Л-L, Д-D, Ж-J, Э-E, Я-YA, Ч-Ç, С-S, М-M, И-İ, Т-T, Ь-bir harfi çok yumuşatmak için kullanılan harf, Б-B, Ю-YU.


Azarbaijan1

Y. çça. u . K. Ye. N . Qe . Ş. Şşa. Z . X. Metisnak. . f. ı. V. A . p . R o .l d.je. ç . S. M. T. i b . Yu


Kim.Ai-sha

Й - yı Ц - sı (biraz tıslamalı sı) У - u К - kı Е - e Н - nı Г - gı Ш - şı Щ - biraz daha kalın şı З - zı

Devamını getirmiyorum üşendim. Ama iyi biliyorum


AndRoMedA_TR

Kiril alfabesl yazip ararsan cikiyor zaten. Malum hepsini yazmissin.


zkan131125

iy,tse,u,k,ye,n,ge,şa,şçe,ha,sert lik


McahitBila1

Sırayla yazıyorum. Y Ç U K E-ye N G Sert Ş Yumuşak Ş Z H Sert işaret F I V A P R O L D J F Ya Ç S M İ T Yumuşak işaret B Yu Sırasıyla okunuşları böyle


evez852972

Evet öncə alifbanı öyrənin sonra başlayın ,tşk


gzellik4

Arkadaşlar çizgi onun ne olduğunu anlam ifade ediyor mama anne demek dima medik sa doktor demek çizgi yok gibi düşünebilirsiniz anne dima doktor çizgi bir anlamına gelebilir anne dima bir doktor anne dima doktor gibi çizgi size o anne dimanın ne olduğunu göstermeye çalışmış


Zena43436

kardeşim sıfırdan öğrenen birisine göre zor değil mi bu yalnız?


asya1222

Мама Дима -медик türkçesi anne dima doktor


MiniMerakl

Д harfinin "g" "d" "D" şeklinde Л harfinin "ters V" şeklinde yazıldığını görebilirsin (А-A)(Б B)(В V) (Г G)(Д D)(Е ye-e)(Ё yo-ö kalın)(Ж J kalın)(З z)(И i)(Й kısa i)(К k)(Л l)(М m)(Н n)(О o-a)(П p)(Р r)(С s)(Т t)(У u)(Ф f) (Х h)(Ц tse)(Ч çe)(Ш kalın ş)(Щ ince ş)(Ъ Kalınlaştırma işareti)(Ы I)(Ь yumuşatma işareti)(Э e)(Ю yu-ü)(Я ya-ä)


TCEbruGnBa

Ya benim klavyem bu dilde değil ki nasıl kabul etsin


safiya54467

Й-yı Ц-bunu ancak sözle söylemem lazım yani sesle yoksa olmuyor. У-U К-Q E-ye H-N Г-g Ш-Ş Щ-Şe З-Z Х-х Ъ-tvyordıyznaq Ф-f Ы-I B-v A-bildiğimiz (A) П-p P-r О-о


I_am_an_Turkish

Sanki bana inat olsun diye bi Türkçe bi rusça çeviri vermiş sürekli alfabe değiştiriyorum yaw jsnsjssnsksjsj


zkan131125

iy,tse,u,k,ye,en,ge,şa,şça,ha,ı,ef,


PembeliKedi

Vaay ingilizceden kolay


Valida645949

ben Mama Дима медик yazdim amma yanlis yqpdilar neden


YQaw15

Медик değil врач veya доктор doğru olacaktır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.