"Мама, Дима медик."

Çeviri:Anne, Dima bir doktor.

June 1, 2018

26 Yorum


AaBb657025

Kiril alfabesine bakın ben 15 dk da öğrenirsiniz sonra yazılışı kolay geneli okunduğu gibi yazılıyor

June 6, 2018

evez852972

Evet öncə alifbanı öyrənin sonra başlayın ,tşk

June 28, 2018

RavenNikol52

Çizgi ne anlama geliyor

June 23, 2018

QhYQ12

çizgiden önce gelen kelime hakkında açıklama yapılır. Burada dima hakkında doktor olduğunu söyleyerek açıklama yapmış.

September 19, 2018

Yasemin191816

Bir anlamına geliyor olabilir

July 7, 2018

Halit949838

Evet

February 10, 2019

federalhac

Bilmem

June 26, 2018

gzellik4

Arkadaşlar çizgi onun ne olduğunu anlam ifade ediyor mama anne demek dima medik sa doktor demek çizgi yok gibi düşünebilirsiniz anne dima doktor çizgi bir anlamına gelebilir anne dima bir doktor anne dima doktor gibi çizgi size o anne dimanın ne olduğunu göstermeye çalışmış

July 1, 2018

JAYCEFPC

"Bir" anlamına geliyor doktor olduğunu belirtiyor

January 1, 2019

Nuray692209

ya nasil bi sey bu analayamadim

June 1, 2018

Mehtab962856

Memrise adlı bir uygulama da Rusca öğretiyor. Orada istersen sadece harfleri öyrenib burada güzelce anlaya bilirsin :)

July 6, 2018

Halit949838

Teşekkür ederim

February 10, 2019

Yusuf301625

Ben anladım söylenişlerine bakıp tahmin yürütebilirsin

June 10, 2018

AaBb657025

Kiril alfabesini incele

June 6, 2018

Nuray692209

nasil yazsam bilemedim

June 1, 2018

Medinenur250260

Neyi

June 3, 2018

Medinenur250260

Rusça

June 3, 2018

Medinenur250260

Bu

June 3, 2018

asl228010

Bok

July 1, 2018

jack319969

Hocam bu cumlenin turkce cevirisi nedir Anne dima doktor boyle degil heralde ozne nesne yuklem..

July 19, 2018

MetinAydinn

"Anne, Dima bir doktor."

August 29, 2018

Erdalbro

Zor ya ingilizce ye dönim

December 13, 2018

Lia830308

Rusca daha basit bence

January 7, 2019

clszkasif

Врач kelimesi de doktor anlamını vermiyor mu neden cevabımı kabul etmedi

January 12, 2019

ilhan577505

KİRİL KLAVYESİ OLMADAN NASIL YAZABİLİRİM Kİ?

March 24, 2019

ilhan577505

BAZEN HATTA ÇOĞU ZAMAN KLAVYE ÇIKMIYOR.....

March 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.