Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Ποιο είναι το όριο της ταχύτητας του φωτός;"

Μετάφραση:What is the limit of the speed of light?

πριν από 4 μήνες

5 σχόλια


Valentine897317

"what is the limit of the light's speed", γιατί το σημειώνει λάθος???

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Στα αγγλικά υπάρχουν δύο τρόποι για να δείξει τι ανήκει σε κάποιον ή κάτι.

  1. Είναι το βιβλίο της Jane. = It is Jane's book.

  2. Είναι το πόδι του τραπεζιού. It is the leg of the table. Το φως του φεγγαριού. The light of the moon.

Για τους ανθρώπους χρησιμοποιούμε συνήθως τον πρώτο τύπο "... το βιβλίο του Jane".

Για αντικείμενα κλπ. χρησιμοποιούμε το "format" "of the".

Για το λόγο αυτό, δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την "the light's speed " αλλά πρέπει να χρησιμοποιήσουμε "the speed of light"

πριν από 4 μήνες

Valentine897317

Ευχαριστώ πολύ για την τόσο αναλυτική και σαφή απάντηση.

πριν από 4 μήνες

panspe
panspe

The light of the moon.....οκ the leg of the table...οκ the speed of the light.. Γιατι οχι ?

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι το "moon" και το "table" είναι και τα δύο μετρήσιμα ουσιαστικά, και ως εκ τούτου πρέπει να πάρουν το οριστικό άρθρο "the". Το "light", ωστόσο, είναι μη μετρήσιμο, κι επομένως, στα Αγγλικά, το "the" παραλείπεται. Μόνη εξαίρεση θα ήταν αν το "light" προσδιοριζόταν στη συνέχεια πιο συγκεκριμένα.

π.χ. The speed of the light that just came through the window was... = Η ταχύτητα του φωτός που μόλις πέρασε από το παράθυρο ήταν...

Το ίδιο ισχύει αντίστοιχα και για άλλα μη μετρήσιμα ουσιαστικά, όπως για παράδειγμα το "sound" ("the speed of sound" = η ταχύτητα του ήχου, αλλά "the speed of the sound of your voice" = η ταχύτητα του ήχου της φωνής σου).

Για περισσότερες λεπτομέρειες και παραδείγματα της χρήσης του "the" με μη μετρήσιμα ουσιαστικά, δείτε εδώ: http://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/course/intermediate/unit-16/tab/grammar

πριν από 1 μήνα