"Это не Америка, а Канада."

Çeviri:Bu Amerika değil, Kanada.

June 2, 2018

7 Yorum


SevalRabia1

E neredeyse,,, aynısı

June 2, 2018

Zamin203759

Bu nasil bir sozluk ya

September 6, 2018

Adsz482835

Ya devrik oluyot hatalı

October 21, 2018

cem774565

a'nın şıklar arasında cevabı yok

October 30, 2018

canpolat34

ayni sini yazdim ama yanlis dedi

January 27, 2019

Turk.19

A ne anlama geliyor ?

February 7, 2019

cem774565

Ve, ama, ise anlamlarına geliyor ilerleyen konularda göreceksiniz

February 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.