1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Это не Америка, а Канада."

"Это не Америка, а Канада."

Çeviri:Bu Amerika değil, Kanada.

June 2, 2018

11 Yorum


Adsz482835

Ya devrik oluyot hatalı


SevalRabia1

E neredeyse,,, aynısı


Zamin203759

Bu nasil bir sozluk ya


cem774565

a'nın şıklar arasında cevabı yok


Black_Swan_684

aynısını yazdım ama yanlış dedi? 8(


canpolat34

ayni sini yazdim ama yanlis dedi


Turk.19

A ne anlama geliyor ?


Maya102268

Bende anlayamadim


TJBronzemoon

A ve и Türkçedeki ve anlamı taşımasına rağmen a eğer iki şey birbiriyle karsilastirma yapılıyor ise kullanılır. И ise direk karşılaştırmasız ve anlamındadır.


HanmKaraca

Bazen yerleri desik olubilereğ


odephus0

Bi bana'mı kolay geldi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.