"Дженни в метро или в такси?"

Çeviri:Jenny metroda mı, takside mi?

June 2, 2018

20 Yorum
Tartışma kilitli.


ruveyddaa

ili nin görevi nedir


mrt.frt

Veya ,yada anlamlarına gelir. Soru cümlelerinde iki seçenek sunan mı mi görevinde de bulunur.


Pandacik11

"Veya, ya da" anlamındadır. "i" ise "ve" anlamında kullanılır.


Pandacik11

Ama bu cümlede yoksa anlamında da kullanılabilir, çünkü bu bir sorudur.


OzW27

Bu cümlede "yoksa " anlamında


Ali452099

Rusça da "дж" harfleri yan yana gelince Türkçe de "C " harfine tekamül eder.

Dolayısı ile özel isim olduğunda n Дженни Türkçe karşılığı Cenni olması gerekmekte. Bu konu tartışılır. Buna sitedeki yönetimin açıklama getirmesi uygun olacaktır.


hayyta

Bunun soru cümlesi olduğunu nasıl anlıyoruz Jenny metroda veya takside olarak niye çeviremiyoruz farkı ne anlayamıyorum


OzW27

Doğru şekilde sıraladım ama yanlış dedi


CuneytITIR

Metro da derken metre yazmışım, harf hatası olmalıydı..


CuneytITIR

Yanlışımı göremedim


efsane792703

Ayni cevabi yaziyorum neden yalnis cevap cikiyor


NorthEast8

Bendede aynısı oldu...birebir aynı cevabı yazdım ama yalnış dedi ...


mzersoy

İli İngilizcedeki or gibi kullanılır


Alynasburak

Jenny ve metro ile ve taksi


rosesarela

в sesi duyulmuyor bile?? bu sıkıntı cozulsun,durduk yere canım gidiyor.


GeceKurdu_

В sesi duyulmuyor durduk yere canım gitti hemen bu sorun çözülmeli


SobarKazim

Ili ya da yoksa gibi gidiyor.dogru cevap vermisim


Mahmut422915

Bu son cümle hep hatalı çıkıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.