1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Дженни в метро или в такси?"

"Дженни в метро или в такси?"

Çeviri:Jenny metroda mı, takside mi?

June 2, 2018

11 Yorum


ruveyddaa

ili nin görevi nedir


mrt.frt

Veya ,yada anlamlarına gelir. Soru cümlelerinde iki seçenek sunan mı mi görevinde de bulunur.


Pandacik11

"Veya, ya da" anlamındadır. "i" ise "ve" anlamında kullanılır.


Pandacik11

Ama bu cümlede yoksa anlamında da kullanılabilir, çünkü bu bir sorudur.


OzW27

Bu cümlede "yoksa " anlamında


OzW27

Doğru şekilde sıraladım ama yanlış dedi


CuneytITIR

Metro da derken metre yazmışım, harf hatası olmalıydı..


CuneytITIR

Yanlışımı göremedim


zgr341648

Bunun soru cümlesi olduğunu nasıl anlıyoruz Jenny metroda veya takside olarak niye çeviremiyoruz farkı ne anlayamıyorum


Ali452099

Rusça da "дж" harfleri yan yana gelince Türkçe de "C " harfine tekamül eder.

Dolayısı ile özel isim olduğunda n Дженни Türkçe karşılığı Cenni olması gerekmekte. Bu konu tartışılır. Buna sitedeki yönetimin açıklama getirmesi uygun olacaktır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.