"You make coffee."

Fordítás:Kávét csinálsz.

April 26, 2014

13 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

akenesei

Miért nem jó a " Kávét készít."?

June 26, 2014

Doya17

mert nem ő készíti hanem te készítesz

August 11, 2014

akenesei

Igaz, köszönöm! ;-)

August 13, 2014

DiriSiri

Mert E/2 - be van a mondat "you".

April 25, 2019

SzemigElek

És miért nem jó a kávét csináltok?

September 15, 2015

Hollysufjan

Én is ezen gondolkozom.

September 11, 2016

PterNemes

Mert te az alany és nem ti

June 21, 2017

DiriSiri

idióta You

April 25, 2019

Tvmisi

Kávét készítel.

February 15, 2017

Anna124715

Miért nem jó, hogy csinálj kávét?

December 16, 2017

Harga

Te kérdő, vagy felszólító mondatot szeretnél? Az eredeti kijelentő mondat.

February 18, 2018

SndorTibor

Nem, vagy csakrészben hallható a hanganyag! Sajnos ez minden leckére igaz.

January 1, 2018

Kata777298

Azt irtam: kavet keszitesz...sztem ez is jo lehetne ..

August 10, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.