A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The title is big."

Fordítás:Nagy a cím.

4 éve

17 hozzászólás


narancs12

Rettenetes!!!

3 éve

SmuelSoma

Ez egy töketlen mondat. A magyarban nem használunk ilyen kifejezést.

6 hónapja

MezeiAnna

Milyen lehet a nagy cím?

4 éve

Gy.B.

Mélyedj el pl. a HTML rejtelmeiben és akkor megérted milyen egy nagy címsor. :XD

3 éve

jpap75

Ha csak nem kifejezés számomra ez így értelmetlen

4 éve

nagyenyed

magyarul inkább magas rangot jelent, azt hiszem

4 éve

Gy.B.

A title az könyvcím, fejezetcím és hasonlók....

Ritkán jelent pl. jogcímet is.

De rangot nem.

3 éve

nagyenyed

de bizony rangot is jelent. nemesi címet is. http://angol-magyar-szotar.hu/title.html

3 éve

Gy.B.

Igen... Fel van sorolva a szótárban. Én is tudom. Erre szokta azt mondani az egyik angol anyanyelvű nyelvtanár kollégám, hogy "értjük, de nem használjuk".

Persze ez sem mérvadó, mert pl. a brit munkatársam azt mondta, hogy a "return"-t nem használják arra hogy "visszaad", de az amerikai meg rendszeresen úgy mondja. (A szótárban a második jelentése a visszaad)

3 éve

oregkvinto

én beírtam hogy a címe nagy,benne van a jelentések között,mégse fogadta el

3 éve

nagyenyed

mert te birtokos szerkezetet használsz, és az itt nincs.

3 éve

sarki76

Mi az hogy nagy cim?

3 éve

Gy.B.

The title is big, but the other rows are small in the book...

(for example)

3 éve

sarki76

Igen, köszi, ezt értem is. Csak így önmagában nem mond sokat, azon értetlenkedek... Or in other words - thank you for your help.

3 éve

nborvendegh

Title szerintem feliratként értelmes lehet itt: nagy a felirat. De (persze) nem fogadja el a program...

3 éve

espontapon1

Ez megint egy értelmetlenség,amiből nem lehet tanulni!

4 hónapja