A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He counts on his friends."

Fordítás:Számít a barátaira.

4 éve

13 hozzászólás


puskaskati

Én azt írtam 'Számol a barátaival", de ezt nem díjazta, sajnos.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Akkor "with" lenne

2 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

igen, de az azt jelenti, hogy ülnek a barátaival és versenyt számolnak

2 éve

Maminti.
Maminti.

Igen... Mivel Puskaskati azt írta "Számol a barátaival". Csak nem tettem hozzá, hogy így megváltozik az eredeti mondat értelme.

2 éve

puskaskati

:D

2 éve

Sotech1

Nem feltétlen. Pl.: Számol a lehetőséggel.Bár kicsi jelentésbeli eltérés, hogy amire számítasz arra kevésbé "számítasz", mint ha számolsz valamivel. Példa kedvéért, ha számítok a barátaimra, akkor reménykedem benne, hogy pl. segítenek, ha számolok velük, (pl. 5 ember kell valamit vinni, emelni stb.) akkor számolok azokkal a barátokkal (példámban 4), akiket megkértem hogy segítsenek) Persze ez a mondat a magyarban így kétértelmű az egyszer biztos. :)

1 éve

orhidea13

Én is azt írtam. Olyan értelemben számol velük, hogy tudja, hogy mindíg számíthat rájuk.

2 éve

puskaskati

Én is pont így gondoltam. :)

2 éve

PatrciaFer20
PatrciaFer20

Én cuts-nak értettem. Azt hittem, valami elmebeteggel van dolgom... :)

3 éve

Werton123

Én az okos fejemmel arra gondoltam, hogy az "on" miatt a BARÁTJAIN számol xD

4 éve

puskaskati

Hát ez se rossz! :D

2 éve

SzaklyDomi

Kár hogy nem lehet elsőre megnézni mit írnak a többiek...sokat segítene:D

3 éve

szilbog
szilbog

Azt hittem megszámolja a barátait :)

3 éve