"Respect is not free."

Çeviri:Saygı bedava değildir.

April 26, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

savasxxx

Bu bir "idiom" mu? Eğer İngilizce bir deyim ise daha özgün bir çeviri gerekir. Yok deyim değil diyorsanız da çok anlamsız bir cümle olmuş.

January 1, 2015

Emre.Erol

"saygı karşılıksız değildir" olmalı.

November 15, 2014

kedicim

bu nasıl bir cümle?

November 8, 2014

amaaaann

Türkçe çevirilerin iyi yapılmadığıni dusunuyorum

January 2, 2015

oskitos

beleş neden olmuyor?

March 31, 2015

xewnek

niye tekrar etmekte ısrar ediyorsunuz anlamış değilim bu kelimeleri sistemde seçiyor olabilir bir ingiliz de

burada bizim amacımız bize verilen ödevi yapmaktır bakıyorum ki herkes cümleye takılmış yok efendim böyle cümle mi olurmuş? siz böyle yaparak öğrenebileceğinizi sanmıyorum.

April 21, 2016

zgrUlaTemi

"saygı beleş değildir" yazdım kabul etmedi.

September 14, 2016

sybil268060

Bu cümle abd'de günlük konuşma dilinde hiç kullanılmayan bir cümle. "Freedom is not free" (özgürlük bedava değil- özgürlüğün bedeli var-anlamında) çok söylenen bir şey. Ama saygı için kullanıldığını hiç duymadım 32 senedir. Bu arada bunu duo kritiği yapmak için söylemediğimi belirtmek isterim. Yalnızca bilgi için...çünkü duo'ya çok müteşekkirim. Hatalar olsada harika bir dil öğretmeni.

February 15, 2018

Lancervirtue

so do i :)

December 5, 2018

Hrdrck

tam bir beyaz yakalının hayat ilkesi :D

December 19, 2015

obsimlagne

Ücretsiz yerine bedelsiz neden olmuyor

December 6, 2014

M.Demirarslan

slow da kadın ''t'' ile söylüyor

July 2, 2015

free_ezekiel

Sadece S harfini küçük yazdım...

February 4, 2016

Zynptrbzn

Free mi diyor şimdi orda

June 8, 2016

talha.celik

"Saygı boşuna değildir." Saygı bedelsiz değildir. Saygının bedeli vardır. şeklinde tercümeler de olabilir mi?

March 17, 2017

nberik

"saygı karşılıksız değildir" olmalı. programın verdiği çeviri mantıklı değil.

October 6, 2017

snnkrdmn

Anlamsız ve gerçek bir tanım

March 17, 2018

gkhangk0

Bu ne kadar anlamsız bir cümle...

March 31, 2018

muharrem350824

bence gayet anlamlı cümle

September 15, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.