1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Respect is not free."

"Respect is not free."

Çeviri:Saygı bedava değildir.

April 26, 2014

15 Yorum


savasxxx

Bu bir "idiom" mu? Eğer İngilizce bir deyim ise daha özgün bir çeviri gerekir. Yok deyim değil diyorsanız da çok anlamsız bir cümle olmuş.


Emre.Erol

"saygı karşılıksız değildir" olmalı.


kedicim

bu nasıl bir cümle?


sybil268060

Bu cümle abd'de günlük konuşma dilinde hiç kullanılmayan bir cümle. "Freedom is not free" (özgürlük bedava değil- özgürlüğün bedeli var-anlamında) çok söylenen bir şey. Ama saygı için kullanıldığını hiç duymadım 32 senedir. Bu arada bunu duo kritiği yapmak için söylemediğimi belirtmek isterim. Yalnızca bilgi için...çünkü duo'ya çok müteşekkirim. Hatalar olsada harika bir dil öğretmeni.


Emi874776

"Respect" kelimesini öğretmek için bu cümle özellikle seçilmiş olabilir. En azından Türkçe çevirisi dikkat çekici ve akılda kalıcı. Teşekkürler Duolingo, seviyorum seni.


MehmetAliBey7733

Respect does not free diyo sanki? Size de öyle gelmiyor mu?


amaaaann

Türkçe çevirilerin iyi yapılmadığıni dusunuyorum


xewnek

niye tekrar etmekte ısrar ediyorsunuz anlamış değilim bu kelimeleri sistemde seçiyor olabilir bir ingiliz de

burada bizim amacımız bize verilen ödevi yapmaktır bakıyorum ki herkes cümleye takılmış yok efendim böyle cümle mi olurmuş? siz böyle yaparak öğrenebileceğinizi sanmıyorum.


oskitos

beleş neden olmuyor?


zgrUlaTemi

"saygı beleş değildir" yazdım kabul etmedi.


cerenminx

beleş yazarsan tabi kabul etmez


cerenminx

bu nasıl cümle ya? saygının bedava olup olmaması mı? nE?!


cerenminx

neyse yine de akılda kalır bir cümle


Hrdrck

tam bir beyaz yakalının hayat ilkesi :D


nberik

"saygı karşılıksız değildir" olmalı. programın verdiği çeviri mantıklı değil.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.