1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Το σύμπαν είναι πολύ μεγάλο."

"Το σύμπαν είναι πολύ μεγάλο."

Μετάφραση:The universe is very big.

April 26, 2014

3 σχόλια


glavkos

Γιατί όχι και το "The universe is too big" δεν είναι σωστό ;


makmar

Επειδή το 'too' υπονοοεί ότι είναι τόσο μεγάλο που δημιουργεί κάποιο πρόβλημα. Εμείς θα λέγαμε 'υπερβολικά μεγάλο' για να δώσουμε αυτή την έννοια του 'προβλήματος' π.χ. The fridge is too big. I can't get it through the door!


BillGiour

Το <<The universe is very large>> είναι λάθος; Το θεώρησε λάθος.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.