"Το σύμπαν είναι πολύ μεγάλο."

Μετάφραση:The universe is very big.

πριν από 4 χρόνια

3 σχόλια


glavkos
glavkos

Γιατί όχι και το "The universe is too big" δεν είναι σωστό ;

πριν από 4 χρόνια

makmar
makmar

Επειδή το 'too' υπονοοεί ότι είναι τόσο μεγάλο που δημιουργεί κάποιο πρόβλημα. Εμείς θα λέγαμε 'υπερβολικά μεγάλο' για να δώσουμε αυτή την έννοια του 'προβλήματος' π.χ. The fridge is too big. I can't get it through the door!

πριν από 4 χρόνια

BillGiour

Το <<The universe is very large>> είναι λάθος; Το θεώρησε λάθος.

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.